بررسی اولیه ال جی جی 8

بررسی اولیه ال جی جی 8 تینکیو – LG G8 ThinQ (گجت تی وی)

گوشی ال جی جی 8 تینکیو (LG G8 ThinQ) به عنوان جدیدترین پرچمدار ال جی با چند ویژگی جذاب در نمایشگاه MWC 2019 معرفی شد. در ادامه می‌توانید ویدیوی بررسی اولیه ال جی جی 8 را در گجت تی وی مشاهده کنید.

ال جی در نمایشگاه MWC 2019 از پرچمدار 2019 سری G خود یعنی ال جی جی 8 تینکیو (LG G8 ThinQ) رونمایی کرد. در سال‌های گذشته گوشی های ال جی نوآوری خاصی را ارائه نکردند و نتوانستند آنچنان که باید و شاید موفق ظاهر شوند. حالا ال جی از تجربیات سال‌های اخیر استفاده کرده و قصد دارد با G8 ThinQ در بازار گوشی های هوشمند و در رقابت با گوشی‌هایی چون گلکسی اس 10 سامسونگ و نوکیا 9 که به تازگی معرفی شده‌اند، سربلند بیرون بیاید.

ال جی جی 8 از نظر ظاهری تفاوت زیادی با پرچمدار سال گذشته ندارد، اما ویژگی‌های جدید و جالبی دارد. برخی از این ویژگی‌های جدید را می‌توانید در دوربین گوشی جستجو کنید. سیستم قفل گشایی تشخیص کف دست، بلندگوی درون صفحه‌ای و ژست‌های حرکتی بدون لمس از دیگر ویژگی‌های جذاب این گوشی به شمار می‌روند. در ادامه می‌توانید ویدیوی بررسی اولیه ال جی جی 8 تینکیو را در گجت تی وی مشاهده کنید و با مشخصات و قابلیت‌های این گوشی پرچمدار بیشتر آشنا شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. گوشی خوبی به نظر میزسه

  2. شخصا تمایلی به الجی ندارم وگرنه ایرادی نداشت گوشی