گلکسی نوت 10 سامسونگ به دوربین چهارگانه مجهز می‌شود

گزارش جدیدی از پرچمدار بعدی سری نوت سامسونگ منتشر شده است و طبق این اخبار گلکسی نوت ۱۰ (Samsung Galaxy Note 10) قرار است ۴ دوربین اصلی بر روی پنل پشتی خود داشته باشد.

تبلت گلکسی نوت ۱۰ که با شماره مدل SM-N975F شناخته می‌شود قرار است از سیستم دوربین چهارگانه که در حال حاضر بر روی گلکسی اس ده 5G به چشم می‌خورد برخوردار باشد و احتمالا مشخصات این سیستم با گوشی جدید سامسونگ کاملا یکسان خواهد بود.

نکته‌ی عجیب در شماره مدل گلکسی نوت 10 این است که مشابه شماره مدل گوشی‌های قبلی سری نوت، با عدد صفر تمام نمی‌شود و احتمالا دلیل آن هم این است که گلکسی نوت ده به دلیل فراگیر نشدن اینترنت 5G در حال حاضر، در دو نسخه با پشتیبانی از اینترنت ۴ جی ال تی ای و ۵ جی روانه بازار خواهد شد.

گلکسی نوت 10 سامسونگ به دوربین چهارگانه مجهز می‌شود

پیش‌بینی می‌شود که سری دهم از گوشی های محبوب نوت سامسونگ به یک نمایشگر بسیار بزرگ ۶.۶۶ اینچی با نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ مجهز شود که هشت درصد مساحت بیشتر را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. این محصول در حال حاضر با نام رمز داوینچی در منابع داخلی سامسونگ شناخته می‌شود و شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه نام‌گذاری آن متفاوت از گوشی ‌های قبلی سری نوت انجام می‌گیرد.

گلکسی نوت ۱۰ تابستان ۹۸ عرضه خواهد شد

گزارش‌هایی نیز وجود دارد که احتمالا سامسونگ جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را از روی گلکسی نوت جدید خود حذف خواهد کرد. شایعاتی نیز درباره قرار گرفتن یک دوربین داخل قلم اس پن به گوش می‌رسد که چندی پیش اطلاعات مربوط به پتنت آن را برایتان منتشر کرده بودیم. احتمالا سری نوت ۱۰ تا چند ماه دیگر در اروپا و در جریان رویداد IFA عرضه خواهد شد. احتمالا یک مراسم ویژه از سری کنفرانس‌های آنپکد سامسونگ برای این محصول در حوالی رویداد IFA که اوایل سپتامبر (شهریور ماه) در تابستان سال آینده برگزار می‌شود، اجرا خواهد شد.