بهترین خودروهای سال 2019

بهترین خودروهای سال 2019 از نظر کانسومر ریپورتز

بهترین خودروهای سال 2019 توسط کانسومر ریپورتز معرفی شدند. خودروهای این لیست پس از بررسی بسیار دقیق تست‌های تصادف، ایمنی خودروها،‌ قابلیت اطمینان و میزان رضایت‌مندی خریداران انتخاب شدند.

کانسومر ریپورتز بر اساس بررسی بسیار دقیق تست‌های تصادف، ایمنی خودروها،‌ قابلیت اطمینان و میزان رضایت‌مندی خریداران لیستی از بهترین خودروهای سال 2019 را منتشر کرد. کانسومر ریپورتز در خصوص این لیست منتشر شده عنوان کرد نتایج به دست‌ آمده مربوط به جامع‌ترین بررسی از نظر کیفیت خودروها در جهان محسوب می‌شود که تمامی تست‌های انجام شده یک امتیاز کلی را برای هر خودرو به دنبال داشته است. گفتنی است کانسومر ریپورتز فقط خودروهایی را انتخاب کرده است که به صورت استاندارد از ترمز اضطراری بهره می‌برند؛ زیرا بر این باور است که خودروسازان برای عدم ارائه این سیستم امنیتی هیچ بهانه‌ای در سال 2019 نخواهند داشت.

بهترین خودروهای سال 2019

1.‌ کامپکت لوکس: آئودی A4

قیمت: 48 هزار و 890 دلار

بهترین خودروهای سال 2019

خودرو آئودی A4 به دلیل برخورداری از هندلینگ بسیار مناسب، جدیدترین تکنولوژی‌ها و کابین باکیفیت در لیست بهترین خودروهای سال 2019 قرار گرفته است. صندلی‌های جلو این خودرو در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد، اما فضای صندلی‌های عقب برای این سدان لوکس کم است. از سایر مزایای این خودرو می‌توان به موتور 4 سیلندر توربو، آپشن کابین مجازی و تعویض نرم دنده‌های گیربکس اشاره کرد.

2. کراس اوور لوکس: بی ام و X5

قیمت: 68 هزار و 730 دلار

بهترین خودروهای سال 2019

این کراس اوور لوکس هندلینگ و سواری بسیار راحتی را ارائه می‌دهد و جزو بهترین خودروهایی محسوب می‌شود که توسط کانسومر ریپورتز مورد بررسی قرار گرفته است. نسل جدید بی ام و X5 از یک موتور 6 سیلندر خطی توربو و یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک بهره می‌برد که به کمک این امکانات از تعویض دنده‌های سریع، شتاب‌گیری سریع و مصرف سوخت مناسبی برخوردار است. تمامی این مزایا در کنار متریال باکیفیت و بهترین سیستم اطلاعاتی سرگرمی، این خودرو را در لیست بهترین خودروهای سال 2019 قرار داده است.

3. پیکاپ فول‌سایز: فورد F150

قیمت: 52 هزار و 535 دلار

بهترین خودروهای سال 2019

بدون شک جایگاه فورد F150 در صدر کلاس خود است؛ زیرا این خودرو با وجود رقبای قدرتمندی همچون دوج رم 1500 و شورلت سیلورادو توانسته است لقب پرفروش‌ترین پیکاپ دنیا و پرفروش‌ترین محصول فورد را به خود اختصاص دهد. شرکت فورد این خودرو را در پنج پیشرانه مختلف نظیر V8 تنفس طبیعی، V6 دیزلی، V6 تنفس طبیعی و دو V6 توربو به بازار عرضه می‌کند. مدل 2.7 لیتری V6 توربوشارژ این خودرو از قابلیت‌های ویژه‌ای چون شتاب‌گیری سریع، قدرت بکسل زیاد و مصرف سوخت مناسب برخوردار است.

4. کراس اوور ساب‌کامپکت: هیوندای کنا

قیمت: 25 هزار و 25 دلار

بهترین خودروهای سال 2019

خودرو هیوندای کنا مدتی است که در رقابت کراس اوورهای ساب کامپکت وارد شده است. این خودرو هندلینگ بسیار خوبی را به کمک حرکات گهواره‌ای محدودشده بدنه و فرمان سریع خود فراهم می‌کند. در صندوق بار این خودرو بلند بوده و صندلی‌های عقب نیاز قابلیت تاشو دارند که به لطف چنین قابلیت‌هایی در عین کوچک بودن، خودرویی کاربردی محسوب می‌شود. هیوندای کنا به دلیل برخورداری از سیستم اطلاعاتی سرگرمی، سازگاری با اندروید اتو و کارپلی و تجهیزات ایمنی استاندارد زیاد جزو بهترین خودروهای سال 2019 قرار گرفته است.

5. کراس اوور میان‌سایز: سوبارو ایسنت

قیمت: 43 هزار و 867 دلار

بهترین خودروهای سال 2019

از نقاط قوت خودرو سوبارو ایسنت می‌توان به انتقال قدرت روان، سواری راحت و کابین کاربردی اشاره کرد. این خودرو که جزو بزرگ‌ترین کراس اوورهای شرکت خودروسازی سوبارو محسوب می‌شود، از یک موتور 4 سیلندر توربوشارژ بهره می‌برد که به دلیل برخورداری از سیستم چهارچرخ محرک استاندارد سواری بسیار عالی را ارائه می‌دهد. در کابین این خودرو شاهد صندلی‌های راحت و سیستم اطلاعاتی سرگرمی مناسبی هستیم که این خودرو را به یکی از بهترین‌ها تبدیل کرده است.

6. کراس اوور کامپکت: سوبارو فورستر

قیمت: 29 هزار و 341 دلار

بهترین خودروهای سال 2019

شرکت سوبارو نشان داده است که در ساخت کراس اوور توانایی خاصی دارد؛ چرا که علاوه بر این خودرو، سوبارو ایسنت نیز در لیست بهترین خودروهای سال 2019 قرار دارد و این نشان دهنده موفقیت این خودروساز ژاپنی است. سوبارو فورستر از کابینی با فضای زیاد و آرامش‌بخش بهره می‌برد که با داشتن عناصر لوکس از سایر رقبا بهتر عمل کرده است. مصرف سوخت این خودرو به قدری مناسب بوده که ضعف این خودرو را از لحاظ فنی به خوبی پوشش داده است. امکانات ایمنی استاندارد این خودرو از سطح متوسط نیز بیشتر است.

7. سدان بزرگ: تویوتا آوالون هیبریدی

قیمت: 38 هزار و 643 دلار

بهترین خودروهای سال 2019

تویوتا آوالون هیبریدی نسبت به رقبا از راحتی و ارزش زیادی برخوردار است که آن را نسبت به سایر سدان‌های لوکس متمایز می‌کند. این خودرو مصرف سوخت 5.6 لیتری را به ازای هر 100 کیلومتر به همراه دارد. صندلی‌های راحت این خودرو فضای بسیار خوبی را برای سرنشینان فراهم می‌کنند که در کنار هندلینگ چابک و سواری هیجان‌انگیز، بدون شک جایگاه این خودرو در لیست بهترین خودروهای سال 2019 است.

8. سدان میان‌سایز: تویوتا کمری هیبریدی

قیمت: 28 هزار و 949  دلار

بهترین خودروهای سال 2019

تویوتا کمری چندین سال است که در صدر لیست بهترین خودروهای کلاس خود قرار داد، اما در این لیست مدل هیبریدی آن مورد آزمایش قرار گرفته است و سرانجام جایگاه نخست کلاس سدان میان‌سایز را به خود اختصاص داده است. این خودرو می‌تواند شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت را سریع‌تر از مدل 4 سیلندر معمولی بپیماید. طراحی این خودرو به گونه‌ای بوده است که وجود باتری‌ها نیز فضای صندوق را محدود نکرده است. از قابلیت‌های این خودرو می‌توان به سواری راحت، هندلینگ عالی و سیستم اطلاعاتی سرگرمی با کارپلی و تجهیزات ایمنی استاندارد متعدد اشاره کرد.

9. خودروی هیبریدی-الکتریکی: تویوتا پریوس

قیمت: 27 هزار و 323 دلار

بهترین خودروهای سال 2019

این شانزدهمین حضور خودرو تویوتا پریوس در لیست بهترین خودروهای مجله کانسومر ریپورتز است که از این حیث یک رکورد عالی را به نام خود به ثبت رسانده است. بسیاری از خریداران این خودرو حس اطمینان و رضایت‌مندی خود را نسبت به این خودرو عنوان کرده است. این خودرو با مصرف سوخت 4.5 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر یک آمار فوق‌العاده را به خود اختصاص داده است. این خودرو سیستم چهار چرخ محرک را به عنوان آپشن برای مدل 2019 ارائه می‌دهد. تویوتا پریوس از کابینی جادار، تطبیق‌پذیر و تعدادی زیادی از امکانات ایمنی بهره می‌برد.

10. خودروی ساب‌کامپکت: تویوتا یاریس

قیمت: 17 هزار و 570 دلار

بهترین خودروهای سال 2019

خودرو تویوتا یاریس به عنوان چهارمین محصول شرکت خودروسازی تویوتا محسوب می‌شود که در این لیست قرار دارد. از این حیث نیز این خودروساز ژاپنی یک رکورد جدید را به خود اختصاص داده است. البته باید بدانید وجود لوگو تویوتا در جلو این خودرو، ماهیت اصلی آن یعنی همان مزدا 2 سدان را پنهان نمی‌کند. از این رو این جایزه باید به شرکت مزدا تعلیق بگیرد. تویوتا یاریس تجربه رانندگی لذت‌بخشی را به همراه دارد که با وجود قیمت مقرون‌به‌صرفه خود می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. این خودرو از یک موتور 4 سیلندر روان و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک بهره می‌برد که به لطف چنین امکاناتی تعویض دنده‌های آن بسیار سریع است.