هواوی میت ۲۰ پرو

جایزه بهترین گوشی در MWC 2019 به هواوی میت ۲۰ پرو رسید

در کنگره جهانی موبایل 2019 که هم‌اکنون در شهر بارسلونا جریان دارد، GSMA (اتحادیه گروه ویژه موبایل) جایزه بهترین گوشی هوشمند را به هواوی میت ۲۰ پرو (Huawei Mate 20 Pro) اعطا کرد.

این اتحادیه با اشاره به عملکرد قدرتمند، سیستم تصویرسازی ممتاز، مقاومت و دوام قابل توجه، فناوری شارژ نوآورانه و طراحی بدعت‌گذار؛ هواوی میت ۲۰ پرو را مستحق تصاحب چنین عنوانی دانست.

برنده جایزه GLOMO 2019: هواوی میت ۲۰ پرو

هی گنگ (He Gang) رئیس خط تولید گوشی های موبایل هواوی ضمن تشکر از GSMA اظهار داشت: این برای نخستین بار است که یکی از گوشی های ما با پشت سر گذاشتن محصولات اپل، گوگل، سامسونگ و سایر برندها؛ جایزه ارزشمند MWC را دریافت می‌کند.

او سری Mate 20 را میراث نوآوری هواوی و حامل تکنولوژی‌های ناب کمپانی توصیف و این گوشی ها را فراهم آورنده‌ی تجربه‌ای تازه و دلپذیر برای کاربران معرفی کرد. گنگ همچنین گفت:

تب بالای خرید این محصولات پس از رونمایی از آن‌ها، انعکاس دهنده‌ی عشق و علاقه‌ی مشتریان به سری هواوی میت 20 است. ما با اتکا به نوآوری‌های تکنولوژیکی، همچنان به تولید محصولاتی که دل مشتریان را به دست بیاورند ادامه خواهیم داد.

هواوی میت ۲۰ پرو

هواوی در MWC 2019 یک گوشی منعطف 5G با نام میت ایکس، گوشی میت 20 ایکس، لپ‌تاپ‌های میت بوک ایکس پرو، میت بوک 14، میت بوک 13 و مودم 5G CPE Pro را هم به نمایش گذاشت.

بر اساس آمار رسمی ارائه شده، درآمد تجاری این کمپانی در سال 2018 به 52 میلیارد دلار رسید. سال گذشته هواوی 206 میلیون واحد گوشی هوشمند فروخت و در بین تولیدکنندگان موبایل، در جایگاه دوم دنیا ایستاد. از جمله نوآوری‌های تکنولوژیکی کمپانی چینی هم باید به ایجاد سیستم‌های انقلابی برای دوربین گوشی‌هایش، شارژ وایرلس و پیشتازی در فناوری سوپرشارژ اشاره کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. بنجل ساز چینی یک بار این جایزه رو گرفته هنگ کرده…چند سال سامسونگ گرفت و این همه ادعا نکرد…چند وقت دیگه کارشناسان MWC از این انتخابشون پشیمون میشن…چون جنس چینی چند ماه اولش خوبه و بعد همون آشغالی میشه که همه میدونیم…خخخ

  2. هورا هواوی !!!!!!!!!! اَلَـــکـــــی

  3. فقط منتظره باطری هایه گرامافونی هستم