طرح اتوخدمت

برنامه زمانبندی ارسال دعوتنامه طرح اتوخدمت سایپا اعلام شد – بخشنامه 7 اسفند 97

شرکت خودروسازی سایپا با صدور بخشنامه‌ای، برنامه زمانبندی ارسال دعوتنامه طرح اتوخدمت را اعلام کرد که بر اساس آن، خریداران در سال 98 به خودروی ثبت نامی خود می‌رسند. در ادامه، جزئیات بخشنامه جدید طرح اتوخدمت سایپا را بررسی می‌کنیم.

طرح اتوخدمت سایپا از چند سال پیش در کشور اجرایی شد و در آن، شرکت خودروسازی سایپا خودروهای زیادی را به فروش رساند و سودهای زیادی را به مشتریان داد. بر اساس این طرح، مشتریان پس از انتخاب محصول و زمان تحویل، طبق قرارداد منعقد شده از زمان پرداخت وجه تا زمان تحویل خودرو، مبلغی را به عنوان سود به صورت ماهانه دریافت می‌کردند. این طرح مورد استقبال مشتریان قرار گرفت، اما طبق معمول مدت‌هاست که خریداران خودروهای طرح اتوخدمت بلاتکلیف هستند و خبری از تحویل خودروهای ثبت نامی به مشتریان نشد و همه منتظر ارسال دعوتنامه بودند.

حالا به نظر می‌رسد انتظار مشتریان به سر رسیده و شرکت سایپا با صدور یک بخشنامه، خبر از تحویل خودروهای طرح اتوخدمت در سال آینده داده است. در این بخشنامه، برنامه زمانبندی ارسال دعوتنامه‌ها و شرایط و مفاد آن اعلام شده است که در ادامه، جزئیات این بخشنامه را بررسی می‌کنیم.

بخشنامه جدید سایپا درباره طرح اتوخدمت

نمایندگی‌های محترم بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا

موضوع: زمانبندی ارسال دعوتنامه ایفای برخی از تعهدات طرح اتوخدمت

با سلام

احتراما پیرو بخشنامه شماره 458188 به تاریخ 22 بهمن 97، برنامه زمانبندی ارسال دعوتنامه طرح اتوخدمت به شرح جدول ذیل اعلام می‌شود.

تاریخ پذیرشزمان ارسال دعوتنامهموعد تحویل خودرو
سال 948 الی 9 اسفند 97اردیبهشت 98
6 ماهه اول سال 9511 الی 15 اسفند 97خرداد 98
6 ماهه دوم سال 9518 الی 22 اسفند 97خرداد 98
6 ماهه اول سال 96هفته اول اردیبهشت 98نیمه اول تیر 98
6 ماهه دوم سال 96هفته اول اردیبهشت 98نیمه اول تیر 98

موارد مهم:

1. دعوتنامه‌ها با قیمت مصوب (تیر 97) ارسال خواهد شد. لازم به ذکر است، دعوتنامه تعهدات اتوخدمت با قیمت قطعی بر مبنای قیمت مندرج در قرارداد به علاوه عوارض و هزینه‌های قانونی و دولتی ارسال خواهد شد.

2. دعوتنامه جهت مشتریان محترمی ارسال خواهد شد که خودروی فاکتور شده یا پرونده آماده فاکتور در سال 97 نداشته و همچنین از ابتدای ایجاد شرایط موصوف، خودرویی در طرح اتوخدمت دریافت نکرده باشند. شایان ذکر است جهت هر کد ملی فقط یک دعوتنامه ارسال می‌شود.

3. در صورت درخواست صلح توسط مشتری، 45 روز به زمان تحویل خودرو افزوده می‌شود.

4. دعوتنامه صرفا جهت تعهدات گروه X100 و X200 ارسال خواهد شد.

5. در صورت صدور دعوتنامه مشتری محترم و عدم تکمیل وجه توسط مشتری در موعد اعتبار زمانی دعوتنامه، صدور دعوتنامه جدید با قیمت روز شرکت محاسبه خواهد شد.

نکات بخشنامه:

1. پس از دریافت بخشنامه با مراجعه به سایت dealer.saipacorp.com قسمت گزارشات، گزارش دعوتنامه، نسبت به دریافت دعوتنامه‌ها و اطلاع‌رسانی به مشتریان اقدام شود.

2. کلیه اطلاعات مندرج در دعوتنامه را با سوابق موجود مشتری در نمایندگی مطابقت و در صورت رویت هرگونه ایراد، مراتب را ظرف مدت 24 ساعت از طریق اتوماسیون اداری به اداره عملیات فروش ارسال نمایند.

3. لازم است مفاد دعوتنامه‌ها با یک نسخه از دعوتنامه‌ها را به منظور مستندسازی از طریق پست پیشتاز و در صورت عدم حصول نتیجه، از هر طریق ممکن به اطلاع مشتریان گرامی رسانده و مراتب را در پرونده آنان ثبت نمایید.

4. لطفا مشتریان را در خصوص عدم واریز وجه پس از مهلت اعتبار بخشنامه راهنمایی نمایید.

طرح اتوخدمت

آخرین اخبار طرح اتوخدمت سایپا: