گوشی انعطاف پذیر موتورولا

گوشی انعطاف پذیر موتورولا رسما تایید شد

در دست طراحی بودن گوشی انعطاف پذیر موتورولا توسط یکی از مدیران شرکت موتورولا تایید شد. این گوشی انعطاف پذیر ظاهرا نسخه‌ی بازطراحی شده‌ی گوشی موتورولا ریزر خواهد بود.

شایعات و گزارش‌های مختلفی را در مورد اینکه احتمالا موتورولا قصد داشته باشد گوشی خاطره انگیز موتورولا ریزر را در قالب یک گوشی منعطف روانه‌ی بازار شود. شرکت گوشی‌ساز زیرمجموعه لنوو سال گذشته پتنتی را به ثبت رساند که نشان می‌داد آن‌ها در حال کار بر روی یک گوشی منعطف هستند که یک نسخه‌ی بازطراحی شده از گوشی ریزر خواهد بود. البته در حال طراحی بودن گوشی انعطاف پذیر موتورولا تا به امروز به صورت رسمی تایید نشده بود.

حالا با ورود هواوی میت ایکس و گلکسی فولد٬ شاید طرح این کمپانی تازگی نداشته باشد٬‌ اما می‌تواند مسیر جلوی روی موتورولا را روشن کند. دن دری٬ معاون ریاست محصولات جهانی موتورولا در مصاحبه‌ای با سایت Engadget تایید کرده است که این شرکت در حال کار بر روی طراحی گوشی منعطف خودش است و احتمالا اواخر تابستان (سال 98) عرضه شود.

طراحی گوشی انعطاف پذیر موتورولا متفاوت از رقبا است

در حالی که پیشتر شایعات می‌گفتند این گوشی اواخر ماه فوریه (زمستان 97) عرضه می‌شود٬ دن دری می‌گوید که قصد ندارد زودتر از رقبا گوشی تاشو خود را روانه‌ی بازار کند؛ بنابراین از آنجایی که انتظار می‌رود میت ایکس و گلکسی فولد در میانه‌ی سال 2019 عرضه شوند٬ ما می‌توانیم حدس بزنیم که اواخر تابستان می‌توانیم گوشی انعطاف پذیر موتورولا را از نزدیک ملاقات کنیم.

دن همچنین تایید کرده است که طراحی این گوشی متفاوت با آنچه از رقبا دیده‌ایم خواهد بود. هرچند تمرکز اصلی در طراحی این گوشی نبوده است٬ اما پتنت‌های ثبت شده نشان می‌دهند که باید منتظر چیزی شبیه به نسل جدید گوشی افسانه‌ای Motorola Razr باشیم. به نظر می‌رسد عمده نگرانی‌های موتورولا در مورد دوام گوشی‌های منعطفی است که در درست کاربران قرار خواهند گرفت. این مدیر اجرایی در انتها می‌گوید:

مقصود بیرون نگهداشتن نمایشگر نخواهد بود. وقتی شما به مسئله‌ی خش افتادن روی صفحه فکر می‌کنید٬ این روش قطعا چیزی نیست که به دنبال آن بگردید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه