کالبدشکافی ویوو نکس دو نمایشگره (vivo NEX Dual Display) را تماشا کنید

کالبدشکافی ویوو نکس دو نمایشگره (vivo NEX Dual Display) را تماشا کنید

گوشی جدید ویوو با نام ویوو نکس با نمایشگر دوگانه (vivo NEX Dual Display) دسامبر سال گذشته عرضه شد و حالا ویدیوی کالبدشکافی آن را برای شما آماده کرده‌ایم تا ببینید طراحی داخلی این محصول و جای‌گذاری قطعات آن از سوی کمپانی سازنده چگونه انجام گرفته است.

گوشی ویوو نکس Dual Display طراحی جالبی دارد و همانطور که از نام آن مشخص است، شما علاوه بر پنل اصلی، یک نمایشگر دوم را نیز بر روی پنل پشتی خواهید داشت که به صورت تلفیقی با کادر دایره‌ای دوربین‌ها طراحی شده و شما می‌توانید از آن هم برای سلفی گرفتن و هم به عنوان دوربین اصلی بهره ببرید. نمایشگر اصلی این گوشی یک پنل سوپر امولد ۶.۳۹ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ است که تراکم ۴۰۳ پیکسل بر هر اینچ را به ارمغان می‌آورد. نمایشگر ثانویه نیز یک پنل سوپر امولد ۵.۴۹ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است که کادر دوربین‌ها نیز قسمتی از آن را به خود اختصاص داده است.

از دیگر مشخصات فنی ویوو نکس دو نمایشگره می‌توان به پردازنده ۱۰ نانومتری اسنپدراگون ۸۴۵ با فرکانس ۲.۷ گیگاهرتز، پردازشگر گرافیکی Adreno 630، ده گیگابایت حافظه رم، ظرفیت داخلی ۱۲۸ گیگابایت، باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت با قابلیت شارژ سریع ۲۲.۵ واتی، دوربین سه گانه ۱۲ و ۲ مگاپیکسلی به همراه یک سنسور ToF سه بعدی (که همین سیستم به عنوان دوربین سلفی هم عمل می‌کند)، سیستم عامل اندروید ۹ پای و رابط کاربری Funtouch 4.5 اشاره کرد.

بنابراین اگر شما هم می‌خواهید بدانید که پرچمدار خلاقانه‌ی جدید ویوو چه قطعاتی درون خود جای داده است، ویدیوی کالبدشکافی آن را از دست ندهید:

کالبدشکافی گوشی NEX Dual Display ویوو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. واقعا جنس محکمی داره