هیوندای سوناتا 2020

تصاویر هیوندای سوناتا 2020 لو رفت!

تاکنون شرکت هیوندای به صورت رسمی خبری را از زمان معرفی رسمی هیوندای سوناتا 2020 (Hyundai Sonata) منتشر نکرده است، اما اخیرا تصاویری از نسخه تولیدی محصول جدید هیوندای در رسانه‌ها منتشر شده است که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

تصاویر منتشر شده از نسخه تولیدی هیوندای سوناتا 2020 توسط فروم سوناتا XF کره جنوبی منتشر شده است. البته این تصاویر کیفیت خوبی ندارند، اما برای نخستین بار نمایی از ظاهر و کابین این خودرو را نشان می‌دهند. اخیرا مدیران شرکت هیوندای اعلام کرده بودند که نسل هشتم هیوندای سوناتا همانند سوناتا مدل 2011 خبرساز خواهد شد. تاکنون مشخص نشده است ادعای مدیران هیوندای تا چقدر به حقیقت می‌پیوندد، اما تصاویر منتشر شده به خوبی نشان می‌دهند که هیوندای سوناتا 2020 از استایلی جذاب و متفاوت نسبت به نسل‌های قبلی بهره می‌برد.

بررسی خودرو هیوندای سوناتا 2020

بر اساس تصاویر منتشر شده متوجه می‌شویم که این سدان میان‌سایز از ویژگی‌های طراحی کانسپت له فیل روگ بهره می‌برد که در نمایشگاه ژنو سال گذشته رونمایی شده بود. هرچند ممکن است این ویژگی‌های بصری در نمونه‌های تولیدی حذف شوند. همچنین نمای عقب هیوندای سوناتا 2020 شبیه هوندا سیویک سدان است که چراغ‌های عقب معروف به چنگال لابستر نیز این ادعا را ثابت می‌کند.

هیوندای سوناتا 2020

تصاویر منتشر شده فقط قسمتی از کابین هیوندای سوناتا 2020 را نشاده می‌دهد. البته در وسط کابین شاهد کنسول مرکزی هستیم که نسبت به نسخه‌های فعلی لوکس‌تر است. گفتنی است شرکت هیوندای کابین خودرو را همواره نسبت به نسل‌های قبلی باکیفیت‌تر طراحی می‌کند که در نسل هشتم هیوندای سوناتا نیز این مورد را به وضوح مشاهده می‌کنیم.

هیوندای سوناتا 2020

مشخصات فنی احتمالی

بسیاری از کارشناسان حوزه خودرو عنوان می‌کنند که احتمال دارد نسل هشتم هیوندای سوناتا از همان مشخصات فنی نسل فعلی استفاده کند. از این رو ممکن است هیوندای سوناتا مدل 2020 از موتور 4 سیلندر 2 لیتری با قدرت 245 اسب بخاری نسل‌های پیشن بهره ببرد و همچنین از یک موتور 2.4 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 185 اسب بخار که در مدل‌های فعلی نیز استفاده می‌شود، برخوردار خواهد بود. برای این خودرو یک موتور 2 لیتری هیبریدی با قدرت 193 اسب بخار و پلاگین هیبرید 2020 اسب بخاری نیز ارائه می‌شود. گفتنی است تمامی این مشخصات احتمالی بوده و از سوی شرکت هیوندای تایید نشده است.

هیوندای سوناتا 2020

برخی از منابع خبری از تولید مدل اسپرت سوناتا N خبر داده‌اند که از موتور 2.5 لیتری توربو بهره خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود در هفته آینده تصاویر رسمی هیوندای سوناتا 2020 منتشر شود و زمان رونمایی کامل آن نیز در نمایشگاه خودرو نیویورک باشد. به هر حال باید تا آن زمان منتظر بمانیم. یک گمانه‌زنی دیگر نیز وجود دارد مبنی بر اینکه جانشین اروپایی هیوندای i40 همان نسل هشتم هیوندای سوناتا باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه