تحویل خودروهای سایپا

تحویل خودروهای سایپا با سرعت بیشتری انجام می‌شود

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در فروش و خدمات پس از فروش گفت تحویل خودروهای سایپا به دلیل افزایش تولید خودرو با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

چند ماهی است که مشتریان گروه خودروسازی سایپا خودروهای ثبت‌نامی خود را تحویل نگرفته‌اند و مسئولان این شرکت نیز مواردی چون تحریم‌های آمریکا، افزایش نرخ ارز و تامین نشدن مواد اولیه را دلیل این بدقولی‌ها عنوان کردند. این بدقولی خودروسازان داخلی باعث نارضایتی بسیاری از مشتریان شد که حتی تجمع آن‌ها در مقابل نمایندگی‌های خودروسازان را به دنبال داشت، اما معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا عنوان کرد از این پس تحویل خودروهای سایپا با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

حسین کاظمی طرقی، معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در فروش و خدمات پس از فروش گفت میزان تولید محصولات این شرکت به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است و طی هفته‌های گذشته تحویل خودروهای سایپا به مشتریان با سرعت بیشتری دنبال می‌شود. وی افزود برای تحویل خودروهای ثبت نامی مشتریان برنامه‌هایی را برای افزایش تولید انجام داده‌ایم که این امر تا قبل از تعطیلات عید انجام خواهد شد.

تحویل خودروهای سایپا

این مقام مسئول در سایپا افزود عرضه خودروهای سایپا در بهمن سال جاری نسبت به ماه گذشته حدودا دو برابر رشد داشته است و هدف سایپا تحویل تعهدات معوقه با سرعت بیشتر است. سایپا این موضوع را درک می‌کند که مصرف‌کنندگان در ایام تعطیلات نوروز به خودرو نیاز دارند و به همین دلیل با هدف افزایش رفاه مشتریان برنامه‌هایی برای افزایش سرعت در عرضه خودرو اجرا می‌شود. لازم به ذکر است در طول ماه گذشته عرضه خودرو توسط سایپا باعث شده است تا شرایط تولید در شرکت‌های قطعه‌سازی نیز ارتقا پیدا کند.