گوشی گیمینگ میزو 16 تی

گوشی گیمینگ میزو 16 تی با اسنپدراگون 855 و دوربین سه گانه در راه است

بنیانگذار شرکت میزو تایید کرده است که گوشی گیمینگ میزو 16 تی (Meizu 16T) قرار است با تراشه‌ی اسنپدراگون 855، دوربین سه گانه پشتی و قیمتی بسیار رقابتی به زودی معرفی شود.

خبر خوب برای گیمرهای موبایلی اینکه میزو قرار است یک گوشی گیمینگ مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون 855، اما با قیمتی بسیار کمتر از سایر گوشی‌های استفاده کننده از این تراشه‌ی قدرتمند را عرضه کند. به نظر می‌رسد باید منتظر ارزان قیمت‌ترین گوشی مجهز به این تراشه باشید.

میزو 16 اس در نیمه‌ی نخست سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. علاوه بر این گوشی، میزو در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند دیگر است که برای گیمینگ بهینه شده و میزو 16 تی نام دارد. تی در نام این گوشی از عبارت «توربو» گرفته شده است. امروز مدیرعامل و بنیانگذار شرکت میزو، آقای هانگ ژانگ برخی از اطلاعات مربوط به این گوشی را تایید کرده است. به طور مثال شایعه‌ای که ادعا می‌کرد این گوشی به تراشه‌ی اسنپدراگون 855 کوالکام مجهز می‌شود حالا تایید شده است. وی همچنین تایید کرده که گوشی گیمینگ میزو با دوربین سه گانه پشتی عرضه می‌شود، اما هیچ یک از آن‌ها به تثبیت کننده اپتیکال عکس (OIS) مجهز نخواهند بود.

میزو 16 تی ، ارزان‌ترین گوشی مجهز به اسنپدراگون 855

بر اساس گزارش‌های پیشین که توسط این مدیر تایید شده، انتظار می‌رود میزو 16 تی با قیمتی کمتر از 370 دلار، این یعنی ارزان‌تر از میزو 16 اس و 16 اس پلاس عرضه شود. این گوشی هوشمند پس از عرضه می‌تواند لقب ارزان‌ترین گوشی مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون 855 را از آن خود کند. هوانگ ژانگ همچنین خبر می‌دهد که در این گوشی از طراحی ناچ استفاده نشده و ظرفیت باتری آن چیزی بین 4000 تا 4500 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. از آنجایی که با یک گوشی گیمینگ طرف هستیم، چنین ظرفیت باتری نیز انتظار می‌رود.

متاسفانه ژانگ اشاره‌ای به زمان عرضه‌ی این گوشی نکرده است، اما احتمالا میزو 16 تی پس از گوشی میزو 16 اس در ماه آوریل (اردیبهشت)‌ معرفی شود.