اپل ایرپادز

ایرپادز ۲ با سرعت شارژ دیوانه‌وار در راه است!

فاصله چندانی تا برگزاری نخستین رویداد خبری اپل در سال 2019 نداریم. یکی از محصولاتی که امکان معرفی آن در این مراسم وجود دارد، ایرپادز ۲ (AirPods 2) است که ظاهرا در قیاس با نسل فعلی، دارای قابلیت‌های جدیدی به ویژه در زمینه شارژ باتری خواهد بود.

انتظارمی‌رود این مراسم تا سه هفته آینده برگزار شود و در تاریخ 25 مارس، شاهد رونمایی از نسخه‌ی به‌روز شده‌ی ایرفون‌‌ بیسیم اپل باشیم. از ویژگی‌های منتسب به ایرپادز ۲ باید به ضد آب بودن، برخورداری از یک پوشش لاستیکی چسبنده برای جای گرفتن بهتر در گوش (مشابه مواد به کار رفته در اپل پنسل ۲)، بهبود در پخش صدا، فعال بودن همیشگی سیری (Siri) و اضافه شدن آپشن مشکی رنگ اشاره کنیم. اما شاید مهم‌ترین قابلیت جدید این گجت صوتی، امکان شارژ وایرلس آن باشد.

ایرپادز ۲

یک افشاگری تازه حاکی از آن است که اپل ایرپادز ۲ نه تنها به صورت بیسیم؛ بلکه بسیار هم سریع شارژ می‌شود. این ادعا را «مکس واین‌باک» یکی از اعضای تحریریه وب‌سایت XDA در توییتر مطرح کرده است. بنابر توییت او، هم قاب حامل و هم خود ایرپادها از این قابلیت جدید بهره می‌برند و تنها 15 دقیقه زمان می‌برد که درصد شارژ آن‌ها از صفر به 100 برسد. ظاهرا این قاب‌ها که از نمونه‌های فعلی بزرگ‌تر و سنگین‌تر هستند،  با ایرپادز اورجینال نیز کار می‌کنند.

در همین مراسم باید منتظر معرفی چند آیپد تازه، از جمله آیپد مینی 5 هم باشیم. بر اساس گزارش‌ها این دستگاه همان آیپد مینی 4، ولی مجهز به چیپست به‌روز شده‌ی سری A است. دیگر محصول مورد انتظار در این رویداد، سرویس جدید Apple News است که شامل پلتفرم اخیرا خریداری شده‌ی Texture هم خواهد بود. اپل همچنین قصد معرفی یک سرویس استریم ویدیو را نیز دارد تا با نتفلیکس، آمازون، Hulu و سایرین به رقابت بپردازد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*