گوشی Realme 3

گوشی Realme 3 مجهز به تراشه هلیو پی 70 و یک باتری غول پیکر معرفی شد

گوشی Realme 3 مجهز به تراشه هلیو پی 70 مدیاتک٬ دوربین دوگانه پشتی٬ نمایشگر ناچ و اندروید 9 معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی٬ قابلیت‌ها و قیمت گوشی اقتصادی ریلمی 3 بیشتر آشنا شوید.

پس از انتشار تیزرهای فرآوان٬ کمپانی ریلمی سرانجام از جدیدترین پرچمدار خود٬ گوشی Realme 3 همراه با طراحی کمی به‌روزتر٬ سخت افزار جدید و ویژگی‌های نرم افزاری جذاب پرده برداشت.

این گوشی اقتصادی همراه با تراشه‌ی هلیو پی 70 عرضه خواهد شد که یک به‌روزرسانی نسبت به دو گوشی ریلمی 1 و 2 مجهز به تراشه‌های هلیو پی 60 و اسنپدراگون 450 محسوب می‌شود. این بدان معناست که عملکرد کلی گوشی Realme 3 تفاوت زیادی در استفاده‌ی روزمره با دو نسل پیشین خود نخواهد داشت٬‌ اما سازنده وعده داده که برخی جزئیات زیر قاب گوشی را تغییر داده است.

گوشی Realme 3

در جلو٬ ما می‌توانیم یک نمایشگر 6.2 اینچی با وضوح اچ دی پلاس (برابر با 720×1520 پیکسل) و یک ناچ قطره‌ای کوچک در بالای صفحه را مشاهده کنیم. این نمایشگر با یک لایه گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود. گوشی ریلمی 3 همچنین در دو نسخه مجهز به رم 3 به علاوه حافظه 32 گیگابایتی و رم 4 به علاوه حافظه 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد که البته می‌توانید با یک کارت حافظه میکرو اس دی آن را تا 256 گیگابایت بالا ببرید.

دوربین دوگانه با قابلیت‌های نرم افزاری جذاب

در پشت دو دوربین٬ یکی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و دیگری 2 مگاپیکسلی که برای شناسایی عمق تصویر استفاده می‌شود٬ به چشم می‌خورد. ریلمی قابلیت‌های نرم افزاری جذابی نظیر Nightscape و Chroma Boost را نیز در نرم افزار دوربین گوشی جدید خود تعبیه کرده است که می‌تواند به نوبه‌ی خود جالب توجه باشد. همانطور که از نامشان پیداست Nightscape به عکاسی در شب کمک می‌کند٬ در حالی که Chroma Boost از ثبت چند تصویر برای بهبود محدوده دینامیکی٬ رنگ‌ها و کاهش نوز استفاده می‌کند. یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی نیز در قسمت ناچ بالای نمایشگر جای گرفته است که از فناوری تشخیص چهره مبتنی بر هوش مصنوعی (AI Facial Unlock) برای کسانی که علاقه‌ای به اسکنر اثر انگشت پشتی ندارند پشتیبانی می‌کند.

دوربین گوشی Realme 3

سازنده در گوشی Realme 3 از یک باتری غول پیکر 4,230 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است. هرچند این باتری از فناوری شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند٬‌ اما ارائه کننده‌ی شارژ 5 وات/2 آمپر (10W) است که می‌تواند به نوبه‌ی خود سریع باشد. در سمت مثبت٬ رابط کاربری ColorOS 6 مبتنی بر اندروید 9 پای در راس بخش نرم افزاری این گوشی جای گرفته است. در کنار نسخه‌ی هندی این گوشی که از هلیو پی 70 قدرت می‌گیرد٬ یک نسخه‌ی بین‌المللی نیز وجود دارد که از تراشه‌ی قدیمی‌تر هلیو پی 60 قدرت خواهد گرفت. با این حال مشخصات فنی و قابلیت‌های آن هنوز یک راز است.

قیمت گوشی Realme 3

گوشی ریلمی 3 قرار است در سه رنگ مشکی ٬Dynamic آبی Radiant و مشکی معمولی عرضه شود. نسخه‌ی مجهز به رم 3 و حافظه 32 گیگابایتی آن 125 دلار قیمت دارد٬ در حالی که نسخه‌ی بالارده‌تر آن مجهز به رم 4 و حافظه 64 گیگابایت با قیمت 155 دلار به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه