هدفون Extra Bass سونی

سری جدید هدفون Extra Bass سونی با گوگل اسیستنت داخلی معرفی شد

کمپانی سونی ید طولایی در ساخت هدفون های وایرلس باکیفیت دارد؛ اما این گجت ها به هیچ وجه ارزان قیمت نیستند. خوشبختانه سری جدید هدفون Extra Bass سونی این نقیصه را تا حدی برطرف کرده است.

اگر اهل گوش دادن به موسیقی با صدای بیس بلند هستید، تازه‌ترین هدفون Extra Bass سونی با شماره مدل WH-XB700 پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. این محصول جدید نه تنها تمامی امکانات مدل‌های قبلی اکسترا بیس را دارد؛ بلکه بهینه‌سازی‌های فراوانی را هم به خود دیده است که می‌توان به افزایش شفافیت صدای وکال اشاره کرد.

مهم‌تر از همه اینکه، کمپانی ژاپنی ادعا می‌کند این هدفون در حالت وایرلس با توانایی پخش 30 ساعته موسیقی، کاربران را سیراب خواهد کرد. همچنین پشتیبانی از فناوری شارژ سریع سبب می‌شود که هدفون Extra Bass سونی پس از تنها 10 دقیقه شارژ شدن، تا یک ساعت و نیم کارکرد داشته باشد.

هدفون Extra Bass سونی

همان‌طور که اشاره شد، دستیاران مجازی گوگل اسیستنت و آمازون الکسا نیز مدل‌ WH-XB700 را همراهی می‌کنند تا کاربران تنها با فرمان صوتی و بدون استفاده از دست، کنترل امور را در اختیار داشته باشند. با ضربه زدن به دکمه‌ای که روی گوشی سمت چپ قرار دارد، می‌توانید دستیار صوتی ترجیحی خود را فرابخوانید و برای پخش قطعه موسیقی دلخواه و کارهای بیشتر، به آن دستور دهید.

هدفون وایرلس اکسترا بیس با اپلیکیشن Headphones Connect سونی نیز سازگار است و اجازه‌ی شخصی‌سازی تنظیمات Clear Bass یا Surround و Sound Position را به کاربران می‌دهد.

بر اساس اعلام کمپانی سازنده، مدل جدید هدفون Extra Bass سونی از ماره جاری میلادی در کشورهای منتخب شرق آسیا قابل خریداری خواهد بود. مشتریان در سایر مناطق دنیا، از ماه آینده میلادی (آوریل) به این محصول دسترسی پیدا خواهند کرد و قیمت آن هم بسته به محل عرضه، بین 175 تا 200 دلار اعلام شده است.