شیائومی می 9 سایت Antutu

شیائومی می ۹ قدرتمندترین گوشی فوریه 2019 در سایت Antutu شد

گوشی موبایل شیائومی می ۹ (Xiaomi Mi 9) موفق شده لقب قدرتمندترین گوشی ماه فوریه 2019 در سایت Antutu را به دست آورد. این درحالیست که گوشی‌های قدرتمند دیگری نظیر هواوی میت 20 امتیاز کمتری را در این سایت بنچمارک گیری کسب کرده‌اند.

AnTuTu یک پلتفرم بنچمارک‌گیری معروف است که به تازگی جدول قدرتمندترین گوشی‌های ماه فوریه سال 2019 میلادی را منتشر کرده است. شیائومی می ۹ که چند روز پیش در چین معرفی شد و در کنگره جهانی موبایل بارسلون نیز از نزدیک با آن ملاقات کردیم٬ موفق شده به عنوان قدرتمندترین گوشی در سایت آنتوتو معرفی شود.

اینکه گوشی‌های مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون 855 موفق شوند بهترین عملکرد را در بین گوشی‌ها ارائه کنند ارائه کنند قابل انتظار بود٬ اما پیش‌بینی فاصله‌ای که در عملکرد این گوشی‌ها در مقایسه با نسل‌های پیشین آن‌ها وجود دارد آسان نبود. متوسط امتیاز به دست آمده توسط گوشی شیائومی می ۹ از 370,000 تجاوز کرده است که باعث شده لنووز زد 5 پرو جی تی با امتیاز 353,000 در جایگاه دوم قرار گیرد. این مقام توسط گوشی نوبیا رد مجیک مارس با امتیاز 320,000 دنبال می‌شود.

شیائومی می 9 سایت Antutu

شیائومی می ۹ بالاتر از هواوی میت ۲۰

امتیاز کسب شده توسط شیائومی می ۹ باعث شده این گوشی هواوی میت ٬۲۰ میت ۲۰ ایکس و آنر وی ۲۰ را که ماه گذشته امتیازی در حدود 306,000 امتیاز گرفته بودند را پشت سر بگذارد. این درحالیست که دیگر گوشی‌هایی که از تراشه‌ی اسنپدراگون 845 قدرت می‌گیرند٬ در برخی اوقات به کمتر از 300,000 امتیاز هم می‌رسد.

شاید برای شما هم این سوال به وجود آمده باشد که گوشی‌های پرچمدار جدید سامسونگ چرا موفق به عرضه اندام در این فهرست نشده‌اند. نسخه‌ی اگزینوسی گلکسی اس 10 سامسونگ نتوانسته شیائومی می ۹ را تهدید کند٬ گرچه نسخه‌ی 5G شیائومی می میکس ۳ می‌تواند امتیازهای بهتری را دریافت کند. ما همچنان باید منتظر بمانیم تا عملکرد نسخه‌ی آمریکایی گلکسی اس 10 که از تراشه‌ی اسنپدراگون 855 استفاده می‌کند را ببینیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. واقعان گوشی خوبی نسبت به قیمتش بیشترین سخت افزار گوشی های مثل سامسونگs10 وگوشی های دیگر رو با کمترین قیمت ارائه میده سامسونگ s10 تو ایران ۲۰ ملیون اومد ولی این گوشی قیمی بین ۸ تا ۱۰ ملیون خواهد داشت

  2. این داره میزنه حتی رو دست هواوی