گوشی میزو نوت 9

گوشی میزو نوت 9 معرفی شد؛‌ یک گوشی اقتصادی دیگر با دوربین 48 مگاپیکسلی

گوشی موبایل میزو نوت 9 (Meizu Note 9) همراه با دوربین 48 مگاپیکسلی پشتی معرفی شد. نوت 9، نخستین گوشی میان رده مجهز به نمایشگر ناچ شرکت میزو است. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت آن بیشتر آشنا شوید.

میزو تیزرهای تبلیغاتی مختلفی از گوشی نوت 9 خود را منتشر کرده بود، اما حالا رسما از آن پرده برداشته است. این میان‌رده‌ی جدید که به یک دوربین 48 مگاپیکسلی روی قاب پشتی خود مجهز شده و یک نمایشگر ناچ قطره‌ای نیز در جلو دارد، نخستین تلفن هوشمند میان‌رده‌ی این گوشی‌ساز چینی است که از چنین نمایشگری بهره می‌برد.

مشخصات فنی میزو نوت 9

تراشه‌ی اسنپدراگون 675 همراه با پردازنده‌ی هشت هسته‌ای 2 گیگاهرتزی قلب تپنده‌‌ی این دیوایس خواهد بود. 4 یا 6 گیگابایتی رم نیز در دسترس کاربران قرار خواهد داشت. همچنین برای انتخاب حافضه‌ی داخلی نیز دو گزینه‌ی 64 یا 128 گیگابایتی پیش روی کاربران است. اما متاسفانه خبری از حضور اسلات کارت میکرو اس دی داخل این گوشی نیست.

گوشی میزو نوت 9

میزو نوت 9 در پشت قاب خود از یک دوربین 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 که به سنسور Samsung GM1 مجهز است، استفاده می‌کند. این سنسور با دوربین ثانویه‌ی 5 مگاپیکسلی برای عمق بخشیدن به عکس‌ها و تهیه‌ی تصاویر پرتره همراه خواهد بود. علاوه بر این‌ها، در داخل ناچ قطره‌ای نمایشگر نیز یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی گنجانده شده است که عکس‌های باکیفیتی را می‌تواند ثبت کند.

گوشی میزو نوت 9

از دیگر مشخصات میزو نوت 9 می‌توان به رابط کاربری Flyme 7.2 بر پایه اندروید پای و یک باتری 4,000 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 18 وات از طریع درگاه USB C اشاره کرد. این سازنده‌ی چینی، از دیگر گوشی‌سازهای چینی پیروی کرده و قابلیت‌های Hyper Gaming و Game Mode 3.0 را برای تقویت عملکرد پردازشگر گرافیکی گوشی جدید میزو نوت 9 در آن تعبیه کرده است.

قیمت میزو نوت 9

میزو نوت 9 قرار است در سه نسخه‌ی مختلف مجهز به رم 4 و حافظه 64 گیگابایتی با قیمت 210 دلار، رم 6 با حافظه 64 گیگابایتی با قیمت 240 دلاری و رم 4 با حافظه 128 گیگابایتی با قیمت 240 دلار عرضه شود. رنگ‌بندی این گوشی نیز شامل رنگ‌های مشکی، آبی و سفید می‌شود. میزو نوت جدید قرار است از 11 مارس (20 اسفند) روانه‌ی بازار شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. خیلیم اقتصادی نیست

  2. فناوری 48 و همه بلدن دیگه