جعبه گشایی و بررسی ویدیویی سامسونگ گلکسی ای 30 (گجت تی وی)

جعبه گشایی و بررسی ویدیویی سامسونگ گلکسی ای 30 (گجت تی وی)

چند هفته پیش بود که سامسونگ از گوشی های میان رده جدید سری A خود رونمایی کرد و حالا گلکسی ای ۳۰ (Samsung Galaxy A30) و گلکسی ای ۵۰ دو مورد از گوشی های اقتصادی اندرویدی جذاب بازار محسوب می‌شوند و ما نیز در کمترین فاصله‌ی ممکن، جعبه گشایی و بررسی ویدیویی گلکسی ای 30 را برایتان آماده کرده‌ایم.

مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی ای ۳۰ 

گلکسی A30 برادر کوچکتر گوشی های جدید سری ای سامسونگ محسوب می‌شود که با یک طراحی جدید به همراه ناچ قطره‌ای رونمایی شده است.  نمایشگر سوپر امولد ۶.۴ اینچی این گوشی دارای رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل است که به دلیل برخورداری از نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ تراکم ۴۰۳ پیکسل در هر اینچ را به ارمغان می‌آورد. سیستم عامل اندروید ۹ پای به طور پیش‌فرض بر روی گلکسی ای ۳۰ نصب شده است و پردازنده ۱۴ نانومتری اگزینوس ۷۹۰۴ هشت هسته‌ای با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Mali-G71 MP2 بر روی آن به چشم می‌خورد. گوشی جدید سامسونگ در دو گزینه با ۳ و ۴ گیگابایت حافظه رم به همراه ۳۲ و ۶۴ گیگابایت ظرفیت داخلی با قابلیت ارتقا تا سقف ۵۱۲ گیگابایت از طری کارت حافظه جانبی میکرو اس دی به فروش می‌‌رسد.

دوربین پشتی این دیوایس یک سیستم دوگانه شامل سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز صحنه با گشودگی دیافراگم f/1.7 و یک سنسور فوق عریض ۵ مگاپیکسلی با لنز ۱۲ میلی‌متری و گشودگی دیافراگم f/2.2 تشکیل شده که توانایی فیلمبرداری فول اچ دی با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری فول اچ دی و گشودگی دیافراگم f/2.0، برخورداری از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب تا عمق یک و نیم متری و به مدت ۳۰ دقیقه، پشتیبانی از دو سیم کارت نانو به طور همزمان، ۷.۷ میلی‌متر ضخامت، ۱۵۸.۵ میلی‌متر طول در ۷۴.۵ میلی‌متر عرض، جک سه و نیم میلی‌متری هدفون، فلش ال ای دی، باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴ هزار میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع ۱۵ واتی و پورت یو اس بی تایپ سی از دیگر مشخصات گلکسی A30 سامسونگ به شمار می‌رود که کمپانی سازنده آن را در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی عرضه می‌کند.

بنابراین اگر شما هم احتمالا قصد خرید یکی از گوشی های میان رده سامسونگ را دارید، با جعبه گشایی و بررسی اولیه این گوشی همراه گجت تی وی باشید تا قابلیت‌های اصلی آن را با هم مرور کنیم:

آنباکس و بررسی اولیه ویدیویی سامسونگ گلکسی A30

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه