گوشی گلکسی نوت 10 سامسونگ

گوشی گلکسی نوت 10 سامسونگ در رندرهای سه بعدی دیده شد

طراحان بر اساس اطلاعات به دست آمده٬ رندرهای سه بعدی گوشی گلکسی نوت 10 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 10) را منتشر کرده‌اند که می‌تواند ما را با طراحی نسل جدید فبلت سامسونگ بیشتر آشنا کند.

تا عرضه‌ی گلکسی نوت 10 چند ماهی باقی مانده است، اما مشخصات پرچمدار آینده‌ی فبلت‌های سامسونگ به آرامی در حال به بیرون درز کردن هستند. اگر چه هنوز سوال‌های بی‌جوابی وجود دارد، ولی ما تصمیم گرفتیم حتی همین حداقل جزئیاتی که از گوشی گلکسی نوت 10 سامسونگ به دست آورده‌ایم را نیز با شما به اشتراک بگذاریم تا آماده‌ی ملاقات با دستاورد بعدی غول کره‌ای در دنیای موبایل شوید.

با توجه به جزئیاتی که از گلکسی نوت 10 وجود دارد، طراحان رندرهای سه بعدی مفهومی از آن را ایجاد کرده‌اند که به نظر می‌رسد خیلی نزدیک به نسخه‌ی نهایی فبلت جدید سامسونگ باشد. این تصاویر بدین معنا نیست که حتما گلکسی نوت جدید این شکلی خواهد بود، بلکه کمک می‌کنند تصویر بهتری از ویژگی‌ها و تغییراتی که در طراحی آن نسبت به نسل پیش به وجود می‌آید را در ذهن خود بکشیم.

چهار دوربین اصلی در پشت

دوربین‌های گوشی گلکسی نوت 10 مشابه گلکسی اس 10 5 جی

یکی از بیشترین شایعاتی که در مورد گلکسی نوت جدید می‌شنویم،‌ تجهیز آن به چهار دوربین پس از عرضه‌ی گلکسی اس 10 5 جی با این تعداد دوربین پشتی است. در گلکسی اس 10 5 جی چهار دوربین متشکل از یک دوربین 12 مگاپیکسلی با زاویه دید معمولی، یک دوربین 12 مگاپیکسلی تله فوتو با ارائه زوم اپتیکال دو برابری، یک سنسور 16 مگاپیکسلی عریض و یک سنسور سه بعدی عمق مناسب اسکن سه بعدی، واقعیت افزوده یا کنترل گوشی با ژست‌های حرکتی است. از آنجایی که چند ماه دیگر این گوشی عرضه می‌شود، ما نمی‌توانیم در مورد عملکرد سیستم دوربین آن نظر بدهیم. به هر ترتیب گوشی گلکسی نوت 10 نیز از پیکربندی مشابهی در دوربین‌هایش برخوردار خواهد بود. شاید کمی هم آن‌ها بهبود پیدا کرده باشند.

گوشی گلکسی نوت 10 سامسونگ

ما نمی‌دانیم سامسونگ چگونه موقعیت و شکل سنسور ضربان قلب و فلاش دوربین را تغییر خواهد داد، اما ما دوست داریم ببینیم که آیا آن‌ها گرد هستند یا خیر. طراحان در این سنسورها خلاقانه عمل کرده‌اند و هر دو ماژول را کاملا گرد طراحی کرده‌اند. تمام این‌ها بستگی به آن دارد که سامسونگ بخواهد طراحی نسخه 5G گلکسی اس 10 را در نوت 10 نیز ادامه دهد یا آنکه راه متفاوتی را در پیش بگیرد.

دوربین سلفی درون حفره‌ی نمایشگر

از زمانی که سامسونگ نمایشگر اینفینیتی جدید خود را معرفی کرده (یک نمایشگر انعطاف ناپذیر که یک حفره برای پنهان کردن دوربین سلفی روی آن است)، طرفداران امیدوارند تا هرچه سریع‌تر با آن از نزدیک ملاقات کنند. متاسفانه فناوری پنهان سازی دوربین زیر نمایشگر هنوز به مرحله‌ی تجاری سازی نرسیده است و این حفره می‌تواند بهترین گزینه‌ی موجود در شرایط فعلی باشد.

گوشی گلکسی نوت 10 سامسونگ

اگر بتوان به اتفاقاتی که در گذشته افتاده تکیه کرد٬ احتمالا گوشی گلکسی نوت 10 به دوربین دوگانه‌ای مشابه دوربین‌های گلکسی اس 10 پلاس مجهز خواهد شد. چه کسی می‌داند٬ شاید سامسونگ سومین دوربین را هم به آن‌ها اضافه کند. البته به نظر ما سه دوربین برای یک عکس سلفی زیاد است!

اسکنر اثر انگشت درون صفحه

سامسونگ همراه با گوشی‌های خانواده گلکسی اس ۱۰ خود یک اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر اولتراسونیک را نیز معرفی کرد. انتظار می‌رود گلکسی نوت ۱۰ نیز این فناوری را به خدمت بگیرد تا از سنسور اثر انگشت پشتی دوری کند. راه حل قرار دادن اسکنر در زیر صفحه نمایش نه تنها روش به مراتب راحت‌تری برای قفل‌گشایی است٬ بلکه ریسک آسیب رساندن به دوربین هنگام استفاده از اسکنر روی قاب پشتی را نیز کاهش می‌دهد.

گوشی گلکسی نوت 10 سامسونگ

برخی مردم به این فکر می‌کنند که این اسکنر چقدر بادوام است. پاسخ ساده است: بیش از اندازه. آخرین پرچمدار سامسونگ مورد آزمایش سفت و سخت مقاومت قرار گرفت. مشخص شد که اسکنر زیر نمایشگر این گوشی به همین راحتی خراب نمی‌شود. این بدان معناست که اگر خودتان قصد نابود کردنش را نداشته باشید٬ با استفاده‌ی معمولی و در مرور زمان از بین نخواهد رفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. میشه درمورد رنگ هایی که میخواد توضیع شه هم بگید. ممنونم

  2. میشه بگید این رندر هارو با چه برنامه ای میسازن ؟

  3. این فوق سوپر لوکس حرفی واسه گفتن نمیزاره