گلکسی A90 گلکسی A40 و A20e سامسونگ

سامسونگ سه گوشی گلکسی A90 ، گلکسی A40 و گلکسی A20e را تایید کرد

سایت سامسونگ بریتانیا به صورت اتفاقی سه گوشی گلکسی A90 ، گلکسی A40 و گلکسی A20e را تایید کرد. این سه گوشی میان رده به زودی معرفی خواهند شد.

سایت سامسونگ بریتانیا رسما عرضه‌ی سه گوشی گلکسی A90 ، گلکسی A40 و گلکسی A20e را تایید کرد. گلکسی 20 ای دومین گوشی از اعضای خانواده گلکسی ای سامسونگ است که با پسوند “e” عرضه خواهد شد.

سامسونگ گلکسی A90

گلکسی A90 گلکسی A40 و A20e سامسونگ

خود سامسونگ به صورت تصادفی نام این محصولات جدید را فاش کرد و رد پای هیچ افشاکننده‌ای دیده نمی‌شود. پس به طور قطع ما می‌توانیم در آینده‌ای نزدیک با این سه محصول از نزدیک آشنا شویم. اول از همه، صفحه‌ی مربوط به گوشی گلکسی A90 در این سایت رویت شد. در حالی که این صفحه هیچ اطلاعاتی از گوشی مذکور را افشا نکرده است، اما عنوان و آدرس صفحه گویای همه چیز هستند. خوشبختانه برخلاف شایعات مختلف، این گوشی تنها در چین عرضه نخواهد شد و وارد دیگر بازارهای جهانی نیز خواهد شد.

سامسونگ گلکسی A40

گلکسی A90 گلکسی A40 و A20e سامسونگ

مورد بعدی، صفحه‌ی مربوط به گوشی گلکسی A40 است. از آنجایی که چند هفته پیش این دیوایس در سایت سامسونگ آلمان نیز رویت شده بود، عرضه این دیوایس به کشورهای دیگر اروپایی تعجب برانگیز نیست.

سامسونگ گلکسی A20e

گلکسی A90 گلکسی A40 و A20e سامسونگ

یکی دیگر از محصولاتی که در این سایت رویت شده، گلکسی A20e است. گلکسی ای 20 ای را پیشتر با نام داخلی SM-A202F دیده‌ایم. انتظار می‌رود این گوشی نسخه‌ی ارزان قیمت‌تری از گلکسی A20 باشد و از بهار پیش رو در سراسر جهان عرضه شود.

در حال حاضر مشخص نیست سامسونگ بخواهد چه زمانی از دومین گروه گوشی‌های خانواده Galaxy A خود پرده برداری کند، در حالی که به تازگی گوشی‌های‌ گلکسی A10، گلکسی A30‌ و A50 را معرفی کرده است. ما به محض دست یافتن به اخبار و اطلاعات جدیدتر در مورد گوشی‌های جدید سامسونگ، آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. به این گوشی ها بیشتر امید وارم

  2. الان تمامی میان رده و پایین رده های سامسونگ ابعاد فبلت دارن ! طراحی جدید سامسونگ واقعا تحسین برانگیزه ، اما واقعا نیازه از همین طراحی در ابعاد a3 2017 به تولید برسونه !
    احتمالا با صفحه 5.4 میتونه یه گوشی عالی تولید کنه ! و این دسته مشتریان را جذب کنه !
    اطراف خودم واقعا تلفن بزرگ نمیپسندن !
    احتمالا پسوند e برای این دسته موبایل ها باشه .. البته امیدوارم !

  3. از بیست میپره 40 بعد نود

  4. بر چ اساسی اسمک گذاری میکنه