گوشی منعطف زد تی ای

گوشی منعطف زد تی ای به صورت عمودی تا خواهد شد

پتنت‌هایی توسط شرکت زد تی ای به ثبت رسیده که نشان می‌دهند گوشی منعطف زد تی ای برخلاف گلکسی فولد سامسونگ، به صورت عمودی از وسط تا می‌شود.

با توجه به این که توجه بازار موبایل جهان تماما روی گوشی های منعطف است، کمپانی زد تی ای نیز مشتاق است تا جزوی از تولیدکنندگان این محصولات باشد. این شرکت پتنت‌هایی را منتشر کرده که نشان می‌دهد گوشی منعطف زد تی ای به صورت عمودی تا می‌شود؛ چیزی شبیه به موتورولا ریزر 2019 که شایعات می‌گویند به زودی معرفی خواهد شد.

پتنت‌های به انتشار رسیده نشان می‌دهند این گوشی به سمت داخل تا می‌شود. البته این محل تاشو کاملا از وسط نیست و کمی به سمت بالا متمایل است، اما گوشی تقریبا به نصف اندازه‌ی اصلی خود در حالت باز خواهد رسید.

پتنت‌های گوشی منعطف زد تی ای

گوشی منعطف زد تی ای

هیچ بریدگی فیزیکی برای دوربین سلفی در جلوی گوشی دیده نمی‌شود، پس احتمالا زد تی ای به فکر راه حلی برای ارائه‌ی یک نمایشگر است که به صورت کامل قاب جلویی گوشی را در بر گیرد. فقط دو دکمه در سمت راست قرار دارد که به نظر می رسد مربوط به کلیدهای پاور و تنظیم ولوم هستند. همچنین یک اسلات سیم کارت نیز در زیر آن‌ها به چشم می‌خورد. در پست، ما می‌توانیم پیکربندی دوربین را مشاهده کنیم. دوربین دوگانه‌ای به صورت عمودی در قاب پشتی قرار گرفته‌اند که یک فلاش LED نیز زیر آن‌ها است. تصویر قسمت زیری نیز بیانگر حضور دو اسپیکر و یک درگاه (که ظاهرا USB نوع C است) خواهد بود.

زد تی ای با دنیای گوشی‌های دو نمایشگری غریبه نیست. آن‌ها در سال 2017 یک گوشی به نام اکسون ام را عرضه کردند که به دو نمایشگر در کنار یکدیگر مجهز بود. اما حالا گوشی منعطف زد تی ای از تکنیک متفاوتی استفاده کرده خواهد کرد تا با یک گوشی کاملا تاشو واقعی روبرو باشیم.

زد تی ای پیشتر پتنت‌هایی از یک گوشی انعطاف پذیر دیگر را نیز به ثبت رسانده است که یک دیوایس مشابه گلکسی فولد سامسونگ را نشان می‌دهند.