زیر قاب گلکسی اس 10 ٬ اس 10 پلاس و اس 10 ای سامسونگ

زیر قاب گلکسی اس 10 ٬ اس 10 پلاس و اس 10 ای سامسونگ چه می‌گذرد؟

زیر قاب گلکسی اس 10 ٬ اس 10 پلاس و اس 10 ای سامسونگ چه می‌گذرد؟ کمپانی iFixit تصاویر و ویدیوهایی از کالبدشکافی گوشی های خانواده Galaxy S10 را منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

بیشترین اخبار و مطالبی که این روزها در ارتباط با دنیای موبایل وجود دارد٬ مروبط به سه گوشی جدید خانواده گلکسی اس 10 است که چند روز پیش معرفی شدند. از حالا تا زمانی که این گوشی‌ها به صورت گسترده‌ای به دست مشتریان برسند بررسی‌های مختلفی را می‌بینیم. حالا نوبت به آن رسیده تا نگاهی به قطعات زیر قاب گلکسی اس 10 ٬ اس 10 پلاس و اس 10 ای سامسونگ بی‌اندازیم.

iFixit کالبدشکافی کاملی از سه گوشی جدید سامسونگ را ارائه کرده است. اما پیش از کالبدشکافی٬ لازم به ذکر است که هر سه گوشی سامسونگ نمره‌ی 3 از 10 را از iFixit گرفته‌اند٬ زیرا درگاه USB-C حالا مستقیما به مادربرد متصل می‌‌شود و باتری نیز درست همانند پتل شیشه‌ای پشتی و جلویی به گوشی چسبیده است و در آخر اینکه تعویض نمایشگر نیازمند خارج کردن تمام قطعات از گوشی است.

در تصویر زیر می‌توانید لایه‌ی گرافن و حلقه‌های اضافی استفاده شده در گوشی جهت دستیابی به فناوری شارژ بیسیم و شارژ بیسیم معکوس را مشاهده کنید. این قطعات حرارت زیادی تولید می‌کنند و مهندسان سامسونگ به همین منظور گلکسی اس 10 ٬ اس 10 پلاس و اس 10 ای را به پیشرفته‌ترین روش‌های محافظتی تجهیز کرده‌اند.

زیر قاب گلکسی اس 10 ٬ اس 10 پلاس و اس 10 ای سامسونگ

در زیر دو ماژول دوربین را مشاهده می‌کنید. دوربین سه گانه 12 مگاپیکسلی تله فوتو٬ 12 مگاپیکسلی عریض و 16 مگاپیکسلی 16 مگاپیکسلی فوق عریض زیر قاب گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس جای گرفته است. دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی عریض و 16 مگاپیکسلی فوق عریض نیز در گوشی گلکسی اس 10 ای حضور دارند.

زیر قاب گلکسی اس 10 ٬ اس 10 پلاس و اس 10 ای سامسونگ

و در اینجا یک سینی خنک کننده‌ی جدید استفاده شده است. iFixit متذکر می‌شود که آن بسیار بزرگ‌تر از لوله‌ی حرارتی به کار رفته در زیر قاب گوشی‌های خانواده گلکسی اس 9 است و بیشتر شبیه به لوله‌ی حرارتی گلکسی نوت 9 است.

زیر قاب گلکسی اس 10 ٬ اس 10 پلاس و اس 10 ای سامسونگ

و در زیر می‌توانید ویدیویی منتشر شده از کالبدشکافی گوشی‌های جدید سامسونگ و آنچه در زیر قاب گلکسی اس 10 و دو عضو دیگر این خانواده است را مشاهده کنید.

نگاهی به قطعات زیر قاب گلکسی اس 10

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بابات برسی ممنون