وان پلاس ۷

یک فروشگاه اینترنتی اطلاعات مهم وان پلاس ۷ را لو داد

یک فروشگاه اینترنتی فهرستی از مشخصات فنی و رندر گوشی وان پلاس ۷ (OnePlus 7) را منتشر کرده است. بر اساس این لیست٬ وان پلاس 7 نیز به گروه گوشی‌های مجهز به دوربین سه گانه اضافه خواهد شد.

صحبت‌ها و شایعات در مورد گوشی پرچمدار آینده ی وان پلاس٬ وان پلاس ۷ زیاد شده است. طی هفته‌های گذشته رندرها و جزئیات کمی از این گوشی را دیده و شنیده‌ایم و مدیرعامل کمپانی وان پلاس نیز می‌گوید نظرات مختلفی را در مورد این دیوایس شنیده است و با توجه به تجربه‌ی 5 ساله‌ای که این شرکت در صنعت موبایل به دست آورده٬ نمی‌خواهد عجولانه این محصول را عرضه کند.

با این حال ما همیشه کنجکاو هستیم تا پیش از رونمایی رسمی از محصولات٬ با آن‌ها آشنا شویم. اگر شما هم می‌خواهید بیشتر در مورد گوشی وان پلاس 7 بدانید٬ خبر خوب این که صاحب یکی از فروشگاه‌های اینترنتی فهرستی از اطلاعات٬ برخی مشخصات فنی و همچنین تصاویری از این گوشی را منتشر کرده است که می‌تواند به ما نشان دهد باید منتظر چه محصولی باشیم.

وان پلاس ۷

این سایت٬ صفحه‌ای را مربوط به محصول وان پلاس ۷ همراه با یک تصویر رندر منتشر کرده است که بر اساس آن٬ پرچمدار جدید وان پلاس به یک نمایشگر فاقد ناچ مجهز خواهد بود. دوربین پاپ آپ این گوشی همانطور که رندرهای گذشته دیده بودیم٬ در این تصویر نمایان نیست٬ اما جزئیاتی وجود دارد که با اطلاعات قبلی تناقض دارد. برخلاف رندرهای قبلی که در آن‌ها کلیدهای تنظیم ولوم صدا در سمت چپ بودند و کلید پاور و اسلایدر هشدار در سمت راست٬ آخرین رندر منتشر شده در این سایت اسلایدر هشدار را بدون کلید پاور در سمت راست نشان می‌دهد.

مشخصات فنی وان پلاس ۷

اما این فروشگاه اینترنتی در کار انتشار تصویر٬ اطلاعاتی از گوشی وان پلاس ۷ را نیز افشا کرده است. بر اساس جدول اطلاعات منتشر شده در این سایت٬ گوشی جدید وان پلاس به یک نمایشگر 6.5 اینچی AMOLED بدون ناچ٬ تراشه‌ی اسنپدراگون 855 و یک رم 12 گیگابایتی مجهز خواهد بود. ما مطمئن نیستیم حافظه‌ی داخلی در مدل پایه‌ی این دیوایس چقدر خواهد بود٬ اما بر اساس این لیست ما می‌توانیم انتظار 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی را داشته باشیم. همچنین یک باتری 4,000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 44 وات Dash Charging در دسترس است. البته در بخشی از این لیست به تجهیز شدن این گوشی به فناوری شارژ سریع VOOC اشاره کرده است که ما آن را در گوشی‌های شرکت اوپو دیده‌ایم. مشخص نیست که این گزینه به اشتباه نوشته شده است یا خیر. لازم به ذکر است که دو شرکت اوپو و وان پلاس زیر نظر یک شرکت واحد فعالیت می‌کنند.

در انتهای این جدول مشخصات نیز به دوربین سه گانه پشتی شامل یک سنسور 48 مگاپیکسلی ٬ 20 مگاپیکسلی و 16 مگاپیکسلی اشاره شده است٬ در حالی که دوربین سلفی پاپ آپ وان پلاس 7 یک سنسور 16 مگاپیکسلی است.