گوشی منعطف شیائومی

به لطف این پتنت‌ها با گوشی منعطف شیائومی آشنا شوید

یک شرکت چینی سازنده نمایشگر پتنتی را منتشر کرده که به نظر می‌رسد مربوط به گوشی منعطف شیائومی است؛ زیرا کمپانی شیائومی یکی از سرمایه‌گذاران Visionox است و مدت‌ها پیش عرضه گوشی انعطاف پذیر خود را تایید کرده بود.

چند هفته پیش شیائومی تایید کرد که با همکاری یک شرکت سازنده‌ی نمایشگر چینی به نام Visionox مشغول ساخت یک گوشی انعطاف پذیر است. حالا Visionox پتنتی از یک گوشی را طراحی کرده که می‌تواند بسیار نزدیک به گوشی منعطف شیائومی باشد. این شرکت چینی در سال 2001 تاسیس شد و سال‌هاست که به تولید نمایشگرهای OLED می‌پردازد. از سال 2017 آن‌ها تولید انبوه پنل‌های خمیده AMOLED را آغاز کردند و سال گذشته‌ی میلادی نیز این شرکت خط تولید ششمین نسل پنل تماما تاشو AMOLED خود را راه اندازی کرد.

همراه با سرمایه‌گذاری‌های شیائومی از نظر افزایش تولید قدرت تولید این شرکت، پتنتی که به تازگی آشکار شده نشان می‌دهد که Visionox سبک خودش را در تولید نمایشگر مخصوص گوشی های تاشو در پیش گرفته است. این کمپانی در ماه می 2018 پتنتی را در سازمان جهانی مالکیت فکری به ثبت رسانده که یکم مارس (10 اسفند) منتشر شده است. این پتنت یک دیوایس شبیه به گوشی زد تی ای اکسون ام مجهز به دو نمایشگر را نشان می‌دهد.

گوشی منعطف شیائومی

نمی‌توان به طور قطع گفت این پتنت‌ها مربوط به گوشی منعطف شیائومی است

هرچند احتمال این وجود دارد که خود Visionox نیز یک گوشی موبایل با نمایشگر انعطاف پذیر را معرفی کند، اما با توجه به سرمایه‌گذاری شیائومی در این شرکت، به نظر می‌رسد پتنت منتشر شده مربوط به گوشی منعطف شیائومی است. در حال حاضر تمام کمپانی‌ها به دنبال آن هستند تا به هر نحوی وارد رقابت با سامسونگ و هواوی در زمینه‌ی دیوایس‌های تاشو شوند. شیائومی نیز همراه با گسترش حضورش در بازارهای جهانی طی یکی دو سال اخیر، بی‌شک به دنبال آن خواهد بود تا با عرضه‌ی چنین دیوایسی همراه قیمتی مقرون به صرفه‌تر، بتواند با بزرگان بازار رقابت کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اینا از مال هواوی بهتره

  2. شیائومی تا سال اینده سامسونگو میگیره