بنتلی کانتیننتال GT

بنتلی کانتیننتال GT شماره 9 مولینر؛ یک خودروی لوکس با رگه‌هایی از گذشته

بنتلی کانتیننتال GT شماره 9 مولینر در نمایشگاه خودرو ژنو 2019 به صورت رسمی معرفی شد. این خودروی لوکس و خاص به صورت سفارشی طراحی شده است. در ادامه مشخصات و امکانات این خودرو را بررسی می‌کنیم.

مدتی قبل برای رونمایی از بنتلی کانتیننتال GT شماره 9 مولینر تیزرهای جالبی منتشر شده بود تا علاقه‌مندان به محصولات بنتلی را بیش از پیش بی‌قرار کند، اما سرانجام این خودرو فوق‌العاده جذاب در نمایشگاه خودرو ژنو 2019 معرفی شد. این خودرو توسط مولینر سفارش داده شده است و فقط 100 دستگاه از آن تولید خواهد شد. در طراحی این خودرو از میراث موتور اسپرت بنتلی و شماره 9 مسابقه‌ای Blower استفاده شده است.

بنتلی کانتیننتال GT

مشخصات بنتلی کانتیننتال GT 

در طراحی داخلی بنتلی کانتیننتال GT شماره 9 مولینر شاهد عناصر چوبی هستیم که به نوعی صندلی خودروی مسابقه‌ای لمانز را تداعی می‌کند. در وسط صفحه نمایش چرخان کانتیننتال نیز یک تکه چوب مشاهده می‌شود. خریداران این خودرو می‌توانند در هنگام خرید رنگ‌های سبز Cumbrian یا هریتیج Beluga را برای تزیین کابین سفارش دهند. با چنین رنگ‌هایی بدون شک جذابیت بصری صندلی‌ها و پنل درها افزایش پیدا می‌کند.

بنتلی کانتیننتال GT

برای کنسول مرکزی تریم آلومینیومی خاصی استفاده شده است که خودروهای مسابقه‌ای دهه 20 و 30 میلادی نیز از آن استفاده می‌کردند. در کابین شاهد ساعت بریتانیایی ویژه‌ای هستیم که از نشان‌دهنده‌های شماره 9 بهره می‌برد. از همه مهم‌تر طراحان برای ساخت ورودی‌های هوا از طلای 18 عیار استفاده کرده‌اند.

بنتلی کانتیننتال GT

مشتریان بنتلی کانتیننتال GT شماره 9 می‌توانند برای رنگ بدنه از میان رنگ‌های سبز Viridian یا مشکی Beluga یکی را انتخاب کنند. در جلوپنجره و بخش‌های جانبی شماره 9 درج شده است. از سایر بخش‌های این خودرو سفارشی می‌توان به رینگ‌های 21 اینچی 10 پره و کیت فیبر کربنی اشاره کرد.

بنتلی کانتیننتال GT

مشخصات فنی

شرکت بنتلی برای این خودرو یک موتور 12 سیلندر 6 لیتری توئین توربو در نظر گرفته است که می‌تواند قدرتی معادل 626 اسب بخار تولید کند. این خودرو ظرف مدت 3.6 ثانیه می‌تواند از سرعت صفر به سرعت 96 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند. حداکثر سرعت این خودرو نیز 333 کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

تصاویر بنتلی کانتیننتال GT