قابلیت تماشای گروهی ویدیو در اینستاگرام

قابلیت تماشای گروهی ویدیو در اینستاگرام ؛ واقعیت یا شایعه؟

یک کارشناس می‌گوید احتمالا قابلیت تماشای گروهی ویدیو در اینستاگرام به این اپلیکیشن افزوده خواهد شد. این یعنی می‌توانید با دوستان خود بدون آنکه در کنار یکدیگر باشید٬ به تماشای ویدیوهای داخل اپلیکیشن Instagram بپردازید.

فیسبوک در جولای سال گذشته قابلیتی به نام “Watch Party” را برای گروه‌های فیسبوک معرفی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد در کنار یکدیگر به تماشای ویدیو بپردازند. این کمپانی پس از آن قابلیت مشابهی را به اپلیکیشن پیام رسان فیسبوک مسنجر نیز برد و حالا گفته می‌شود احتمال دارد در آینده‌ای نزدیک بتوانیم شاهد اضافه شدن قابلیت تماشای گروهی ویدیو در اینستاگرام باشیم.

یک متخصص مهندسی معکوس به نام جین مانچون وونگ به تازگی دریافته است که کمپانی اینستاگرام در حال کار بر روی قابلیت تماشای گروهی ویدیو در اینستاگرام است. وونگ می‌گوید این قابلیت از طریق تماس‌های ویدیویی در دایرکت اینستاگرام در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. همچنین عکس‌هایی که این کارشناس منتشر کرده نشان می‌دهند این قابلیت که احتمالا Co-Watch نام خواهد داشت٬ به کاربران اجازه می‌دهد ویدیوهای یک پلی لیست را با یکدیگر مشاهده کنند.

تماشای گروهی ویدیو در اینستاگرام

قابلیت تماشای گروهی ویدیو در اینستاگرام

البته هیچ تضمینی وجود ندارد که اینستاگرام بخواهد این قابلیت را به اپلیکیشن خود بی‌افزاید. با این حال عملکردهایی همانند این٬ باعث می‌شود کاربران مدت زمان بیشتری را در داخل اپلیکیشن بگذرانند٬ پس چرا اینستاگرام تصمیم به اضافه کردن چنین قابلیتی نداشته باشد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. کار خوبیه اگه انجامبده

  2. جالب به نطر نمیاد