بررسی ویدیویی گلکسی اس 10 پلاس ؛ پرچمدار ۲۰۱۹ سامسونگ زیر ذره بین گجت نیوز

بررسی ویدیویی گلکسی اس 10 پلاس ؛ پرچمدار ۲۰۱۹ سامسونگ زیر ذره بین گجت نیوز

بررسی ویدیویی گلکسی اس ۱۰ پلاس (Samsung Galaxy S10 Plus) را تنها چند روز پس از رونمایی پرچمدار ۲۰۱۹ سامسونگ در گجت نیوز برایتان آماده کرده‌ایم تا با مهمترین قابلیت ها، مشخصات فنی، امکانات، نمونه تصاویر دوربین و ویژگی های طراحی این گوشی از نزدیک آشنا شوید.

گوشی های پرچمدار سری اس ۱۰ سامسونگ به واقع از بسیاری از لحاظ به تکامل رسیده‌اند و قطعا از نسل‌های گذشته‌ی این سری به شدت جذاب‌تر هستند. حالا سامسونگ سرانجام از دوربین سه گانه بر روی پرچمداران خود بهره برده و علاوه بر این شاهد ویژگی‌های جذاب جدیدی نظیر سنسور اثر انگشت اولتراسونیک درون نمایشگر نیز هستیم. مدل اس ده پلاس، قدرتمندترین مدل این سری از گوشی های سامسونگ محسوب می‌شود و این برند کره‌ای نیز در اکثر تیزرهای تبلیغاتی خود بر روی قدرت آن مانور می‌دهد. این گوشی اولین پرچمدار سامسونگ است که از دوربین سلفی دوگانه درون حفره‌ی نمایشگر برخوردار است و از حیث مشخصات سخت افزاری نیز هیچ کمبودی ندارد.

ما نیز در گجت نیوز به سراغ این محصول رفته‌ایم و بررسی ویدیویی اختصاصی آن را تنها چند روز پس از رونمایی رسمی برایتان آماده کرده‌ایم که در زیر می‌توانید آن را تماشا کنید:

بررسی ویدیویی گوشی سامسونگ گلکسی S10 Plus