مشخصات هواوی نوا 4 ای

مشخصات هواوی نوا 4 ای در سایت گیک‌بنچ رویت شد

به لطف حضور در سایت بنچمارک‌گیری گیک‌بنچ٬ مشخصات هواوی نوا 4 ای (Huawei Nova 4e) افشا شد. از مهم‌ترین ویژگی این گوشی می‌توان به حضور یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در بالای نمایشگر آن اشاره کرد.

پس از آنکه هواوی تیزری از گوشی هوشمند پیش روی خودش را در چین منتشر کرد٬ این کمپانی حالا تایید کرده است که تا چند روز دیگر از این دیوایس پرده برداری خواهد کرد. این گوشی هواوی نوا 4 ای نام دارد که به یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. نوا 4 ای با نام بین‌المللی هواوی پی 30 لایت قرار است 14 مارس (23 اسفند ماه) در چین معرفی شود.

مشخصات هواوی نوا 4 ای

حالا پیش از رونمایی رسمی از این گوشی تا چند روز آینده٬ مشخصات هواوی نوا 4 ای در سایت بنچمارک‌گیری Geekbench منتشر شد که می‌تواند معرفی اولیه‌ای از آن را در اختیار ما بگذارد. این گوشی شماره مدل MAR-AL00 را یدک می‌کشد و از پردازنده‌ی 8 هسته‌ای کایرین 710 همراه با یک رم 6 گیگابایتی قدرت خواهد گرفت. در آزمایش بنچمارک٬ نوا ۴ ای موفق به کسب امتیاز 1513 در حالت تک هسته‌ای و 4955 در حالت چند هسته‌ای شده است.

مشخصات هواوی نوا 4 ای

جدا از این مشخصات هواوی نوا 4 ای ٬ پیشتر ناچ قطره‌ای نمایشگر که از یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی میزبانی خواهد کرد نیز تایید شده است. فهرست سایت گیک‌بنچ نشان می‌دهد که این نمایشگر 6.15 اینچ با وضوح 2312 در 1080 پیکسل با تراکم پیکسلی 415ppi است. این دیوایس به اندروید 9 پای و رابط کاربری EMUI 9 مجهز خواهد بود. سازنده آن را به فناوری GPU Turbo نیز مجهز کرده است که می‌تواند عملکرد کلی و کارآمدی پردازش گرافیکی را تا 60 درصد بهبود ببخشد.

از نظر پیکربندی دوربین‌های پشتی٬ شما دوربین سه گانه ای متشکل از یک سنسور اصلی 20 مگاپیکسلی٬ سنسور ثانویه 16 مگاپیکسلی و سنسور سوم 2 مگایکسلی تشخیص عمق را در اختیار خواهید داشت. در انتها باید به حضور یک باتری 3340 میلی‌آمپر ساعتی زیر قاب گوشی هواوی پی ۳۰ لایت اشاره کرد.