گوشی منعطف سامسونگ

پتنت‌هایی از یک گوشی منعطف سامسونگ با تاشوندگی به سمت بیرون منتشر شد

پتنت‌هایی از یک گوشی منعطف سامسونگ با قابلیت تاشوندگی به سمت بیرون منتشر شده است. این پتنت‌ها نشان می‌دهند سامسونگ مشغول کار بر روی ساخت یک مکانیزم جدیدی برای خم کردن گوشی‌ها با فرم و اندازه‌ی گوشی‌های کنونی بازار است.

در حالی که گلکسی فولد نخستین گوشی منعطف سامسونگ است که نمایشگر انعطاف پذیر ساخت این شرکت را به رخ رقبا می‌کشد، ما می‌دانیم که روش‌های مختلفی در دست طراحی هستند که می‌توانند نمایشگر را به نوع دیگری خم کنند. یکی از این روش‌ها، تاشوندگی به سمت بیرون است. در ژانویه‌ی گذشته یک پتنت جدید از سوی سامسونگ در سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO) ثبت شده که نشان می‌دهد سامسونگ قصد دارد چنین روشی را نیز امتحان کند.

پتنت‌های گوشی منعطف سامسونگ مدل 2020

با توجه به شماتیکی از این پتنت که منتشر شده، به نظر می‌رسد گوشی منعطف سامسونگ حتی در زمانی که به طور کامل باز شده باشد هم جمع و جور است.

یک لولا در وسط نمایشگر قرار دارد که اجازه می‌دهد دیوایس در حالت نمایشگر کامل و نصفه نمایشگر استفاده شود و جذاب‌تر اینکه یک قفل در قاب پشتی تعبیه شده که می‌تواند گوشی را در حالت نمایشگر کامل نگه‌دارد. این مکانیزم احتمالا به خاطر مقابله با خم شدن‌های اتفاقی نمایشگر کامل در استفاده‌ی روزمره‌ی کاربران در نظر گرفته شده باشد.

با توجه به این پتنت‌ها، ما با جزئیات قطعات اصلی این گوشی از قبیل دروبین‌ها و درگاه‌ها آشنا نیستیم. در حالی که همچنان باید صبر کنیم تا ببینیم سبک جدید گوشی منعطف سامسونگ چه زمانی معرفی خواهد شد، گزارش‌هایی از قبل وجود دارد که ادعا می‌کنند غول کره‌ای می‌خواهد در سال 2020 میلادی از یک طراحی جدید را برای گوشی های انعطاف پذیر پرده بردارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. نه والا کجاست جمع و جوریه