دزدی اینستاگرام از استوری های اسنپ چت

خالقان اینستاگرام به دزدیدن استوری های اسنپ چت اعتراف کردند

خالقان اینستاگرام در مصاحبه‌ای اعتراف به دزدی قابلیت استوری های اسنپ چت (Snapchat) و اضافه کردن آن به شبکه اجتماعی اینستاگرام کرده‌اند!

کوین سیستروم و مایک کریگر٬ خالقان پلتفرم اینستاگرام در مصاحبه‌ی جدیدی که انجام داده‌اند٬ صحبت‌هایی را در مورد این شبکه‌ی اجتماعی بسیار محبوب انجام داده‌اند. اما در میان تمام نکاتی که این دو اشاره کرده‌اند٬ شاید مهم‌ترین موضوع مربوط به استوری های اینستاگرام می‌شود که در سال 2016 به آن اضافه شدند.

سیستروم می‌گوید:

برای مدت طولانی٬ پروفایل‌های کاربران پر از لینک‌های اسنپ چت بود. این واضح بود که مردم علاقه دارند از قابلیت‌های هر دو برنامه استفاده کنند. پس ما هرآنچه می‌خواستند را در اختیارشان گذاشتیم.

استوری های اسنپ چت سال 2013 معرفی شدند

سال 2013 بود که استوری های اسنپ چت در سال 2013 معرفی شدند و این قابلیت موفق شد خیلی زود نزد کاربران به محبوبیت برسد. کاربران اینستاگرام پست‌هایشان را به استوری های اسنپ چت خود لینک می‌کردند و همین باعث شد تا خالقان اینستاگرام همانطور که خودشان می‌گویند٬ به این فکر کنند که استوری های این شبکه‌ی اجتماعی چقدر می‌تواند برای کاربران جذاب باشد.

دزدی اینستاگرام از استوری های اسنپ چت

به همین خاطر اینستاگرام در اواخر سال 2016 تصمیم گرفت تا یک نسخه‌ی منحصر به فرد از استوری های اسنپ چت را به اینستاگرام بیاورد. یا به عبارتی دیگر٬ آن‌ها قابلیتی کپی شده از برنامه‌ی اسنپ چت را با خود به اینستاگرام آوردند.

خیلی زود اینستاگرام هرآنچه برنامه‌ی رقیب ارائه کرد را در اختیار کاربرانش قرار داد تا همین باعث شود از رقیب خود پیشی بگیرد. این روزها استوری ها به یکی از محبوب‌ترین قابلیت‌های فضای مجازی تبدیل شده‌اند. حالا فیسبوک نیز این قابلیت را در دسترس کاربرانش قرار داده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. باز خوبه جرعت داشن که گفتن

  2. من به نمایندگی از طرف هشتاد میلیون مردم انقلابی و اسلامی ایران از وزیرمان درخواست فیلتر این شبکه ساخت غرب استکبار یعنی اینستاگرام را دارم که دارد با اخبار دروغین جوانان انقلابی و اسلامی ما را از این انقلاب شکوهمند آزرده خاطر می کند . باتشکر 🙏

  3. این که چیز نامعلومی نبود