رندرهای رسمی هواوی پی 30 لایت

رندرهای رسمی هواوی پی 30 لایت یک دوربین اضافی پشتی را نشان می‌دهند

رندرهای رسمی هواوی پی 30 لایت (Huawei P30 Lite) سه دوربین پشتی و یک تکه‌ی بریده شده‌ی کوچک در بالای نمایشگر را نشان می‌دهند. هواوی 6 فروردین از نسخه لایت هواوی پی ۳۰ پرده برداری خواهد کرد.

یک گوشی میان‌رده به نام هواوی پی 30 لایت قرار است به دو گوشی پرچمدار هواوی پی 30 و پی 30 پرو که ششم فروردن ماه معرفی می‌شوند بپیوندد. این دیوایس از نظر سخت افزاری کاملا متفاوت از دو مدل دیگر پرچمدار است٬ اما رندرهای رسمی هواوی پی 30 لایت که به تازگی منتشر شده‌اند٬ نشان می‌دهند حداقل از نظر ظاهری آن‌ها یکسان هستند.

رندرهای رسمی هواوی پی 30 لایت

همانند خیلی از گوشی‌های دیگر بازار٬ نسخه لایت این خانواده به یک نمایشگر ناچ مجهز خواهد بود. اندازه‌ی این نمایشگر 6.15 اینچ است٬ حاشیه‌های کناری آن باریک هستند و فقط حاشیه‌ی پایین صفحه کمی ضخیم به نظر می‌رسد. وضوح این نمایشگر نیز ظاهرا 2312 در 1080 پیکسل خواهد بود. درست همانند جلو٬ در قاب پشتی این گوشی نیز تفاوت زیادی با مدل‌های اصلی این خانواده نیست. با توجه رندرهای رسمی هواوی پی 30 لایت شاید تنها تفاوت٬ استفاده از یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر در دو مدل گران قیمت باشد٬ در حالی که اسکنر اثر انگشت روی قاب پشتی مدل لایت قرار گرفته است.

همانطور که از تصاویر پیداست٬ سه دوربین به شکل عمودی در سمت چپ قاب پشتی گوشی جای گرفته‌اند که یک فلاش LED آن‌ها را تکمیل می‌کند. سنسور نخست از وضوح 24 مگاپیکسل برخوردار است٬ در حالی که دو دوربین دیگر 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی هستند. در این لحظه٬ مشخص نیست هر کدام از چه ویژگی‌هایی بهره می‌برند.

زیر قاب هواوی پی ۳۰ لایت پردازنده‌ی اسنپدراگون 660 حضور دارد. بر اساس گزارش‌های پیشین٬ این پردازنده را یک حافظه‌ی 128 گیگابایتی با یک رم 4 یا 6 گیگابایتی به انتخاب کاربران همراهی خواهند کرد. اندروید 9 نیز انتظار می‌رود در راس بخش نرم افزاری گوشی جدید هواوی قرار داشته باشد.

قیمت هواوی پی 30 لایت

گفته می‌شود این گوشی قرار است با قیمتی در حدود 417 دلار از چند هفته‌ی دیگر به فروش برسد. رنگبندی آن شامل سفید٬ مشکی و آبی می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. دیگ زیادی اضافیه ج وضعشه