سری میت 20 هواوی

10 میلیون دستگاه گوشی سری میت 20 هواوی در کمتر از 5 ماه فروخته شد

بر اساس اعلام شرکت هواوی، در کمتر از 5 ماه گذشته در مجموع 10 میلیون دستگاه از گوشی های سری میت 20 هواوی (Huawei Mate 20) به فروش رسیده است که عملکردی استثنایی محسوب می‌شود.

شرکت هواوی اعلام کرد که مجموع گوشی‌های ارسال شده خانواده میت 20 (HUAWEI Mate 20) به سراسر دنیا از مرز 10 میلیون دستگاه عبور کرده است. به لطف نوآوری در طراحی و عملکرد عالی، سری میت 20 هواوی نه تنها عملکردی استثنایی از زمان عرضه در بازار داشته، بلکه به‌طور گسترده‌ای شناخته شده و از طرف رسانه‌های برتر حوزه فناوری در جهان مورد ستایش قرار گرفته است.

سری HUAWEI Mate تکنولوژی‌های به‌روز را با نوآوری‌هایی که هواوی به خاطر آن در طراحی مشهور شده، ترکیب کرده است. رنگ‌های Emerald Green و Midnight Blue که برای اولین‌بار با سری HUAWEI Mate 20 روانه بازار شده‌اند، دی‌ان‌ای طراحی و تکنولوژی سری Mate را تکمیل کرده‌اند. این زیبایی‌شناسی جدید باعث می‌شود سری میت 20 هواوی طرفداران بیشتری در بین کاربران حرفه‌ای و دوست‌داران مد پیدا کند.

سری میت 20 هواوی ؛ ترکیب منحصربه‌فرد فناوری و طراحی

علاوه بر مصرف‌کنندگان، تعدادی از سازمان‌های حرفه‌ای پیشرو، سری HUAWEI Mate 20 را به‌خاطر ترکیب منحصر‌به‌فرد فناوری و طراحی آن می‌شناسند. در کنگره جهانی موبایل 2019، GSMA موسس و برگزارکننده MWC،  گوشی هواوی میت 20 پرو را «بهترین گوشی هوشمند سال 2019» نامید تا این محصول پرچمداران شرکت‌های رقیب را کنار بزند.

این جایزه در نتیجه تمرکز گروه کسب‌وکار مشتریان هواوی روی «ارزش قائل شدن برای مصرف‌کنندگان از طریق نوآوری» به‌دست آمده است؛ نوآوری‌هایی که موجب پیشرفت در عملکرد، عکاسی، هوش مصنوعی و… شده‌اند. همه این‌ پیشرفت‌ها در سری هواوی میت 20 قابل مشاهده است.