بخش بتل رویال بازی بتلفیلد 5 به زودی منتشر می‌شود

در نمایشگاه E3 سال 2018 شرکت EA اعلام کرده بود که بازی Battlefield V دارای یک بخش بتل رویال به نام فایر استورم (Firestorm) خواهد بود. حال تاریخ انتشار بخش بتل رویال بازی بتلفیلد 5 مشخص شده و به زودی در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت. 

در حالی که سبک بتل رویال هم‌اکنون در اوج محبوبیت قرار دارد، بازی Battlefield V هم تلاش کرده تا از رقابت عقب نماند. استودیو دایس تا پیش از این گفته بود که در ماه مارس باید منتظر بخش بتل رویال بازی بتلفیلد 5 باشیم و حالا تاریخ دقیق آن را مشخص نموده است.

طبق اعلام دایس، این بخش در 25 مارس (5 فروردین 1398) با یک آپدیت رایگان به بازی اضافه خواهد شد. بتل رویال بازی در نقشه Halvoy انجام می‌شود که به گفته EA، از مپ Hamada (گسترده‌ترین مپ بازی) 10 برابر بزرگ‌تر است. همچون سنت همیشگی بتلفیلد، در این بخش از بازی نیز شاهد تعدادی ماموریت خواهیم بود که اگر آن‌ها را انجام دهید، لوت بهتر و وسایل نقلیه بهتر دریافت خواهید کرد.

بتل رویال بازی بتلفیلد 5

بخش بتل رویال بازی بتلفیلد 5 ماشین‌محور خواهد بود

در بخش بتل رویال بازی بتلفیلد 5 شاهد وجود 17 وسیله نقلیه متفاوت خواهید بود، از جمله هلیکوپتر و تانک. وجود این وسایل نقلیه باعث شده تا بازی روی مبارزات ماشینی نیز تمرکز کند و از این نظر متفاوت‌تر از دیگر بازی‌های برجسته بتل رویال به نظر می‌رسد.

نکته دیگری که این بازی را از سایر رقبا جدا خواهد کرد، درجه بالای تخریب پذیری محیط است. مجموعه Battlefield برای تخریب پذیری بالایش مشهور است و در مُد فایراستورم، بازیکنان می‌توانند همه ساختمان‌ها را تخریب کرده و برای رسیدن به پیروزی، همه چیز را نابود کنند.

در ابتدای انتشار، شما تنها می‌توانید به صورت تک نفره یا چهار نفره به بازی بپردازید، اما در بروزرسانی ماه آپریل، بخش دو نفره نیز به بازی اضافه می‌شود.

شرکت EA اخیرا با بازی بتل رویال ایپکس لیجندز (Apex Legends) بسیار موفق عمل کرده و در صورتی که بخش بتل رویال بازی بتلفیلد 5 بتواند قابل توجه ظاهر شود، از پشتیبانی کامل EA برخوردار خواهد بود و بخش‌ها و ویژگی‌های متنوع‌تری به آن اضافه می‌شود. ناگفته نماند که فایراستورم همچون ایپکس لیجندز فری تو پلی نبوده و برای انجام آن باید نسخه اصلی بازی بتلفیلد 5 را داشته باشید. شاید در آینده نزدیک شاهد نسخه مستقل و رایگان این بخش بتل رویال باشیم.

بازی Battlefield V هم‌اکنون برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی در دسترس است.