انسان در ماه

سال 2028 انسان در ماه مستقر می‌شود

بر اساس اعلام رسمی ناسا در سال 2028 شاهد استقرار انسان در ماه خواهیم بود. ناسا قصد دارد در طول 10 سال آینده زیرساخت‌های لازم زندگی بشر بر روی کره ماه را فراهم کند.

سازمان فضایی ناسا در طول سال‌های گذشته برای سفرهای فضایی سرنشین‌دار با مشکلات مالی و محدودیت‌های فنی روبه‌رو بوده است، اما در حال حاضر قصد دارد میزان بودجه خود را برای ماموریت‌های فرستادن انسان به ماه افزایش دهد که در آینده‌ای نزدیک شاهد اجرا شدن این ماموریت‌ها خواهیم بود. در همین رابطه جیم بریدنستین، مدیر جدید ناسا در مصاحبه‌ای عنوان کرد برای ماموریت استقرار و زندگی بشر بر روی کره ماه حدود 21 میلیارد دلار بودجه در نظر گرفته‌ایم و این ماموریت‌ها کمتر از 10 سال آینده عملی می‌شوند.

اهداف استقرار انسان در ماه

ناسا قصد دارد با استقرار انسان بر روی کره ماه تجربه‌هایی را از اجرای برنامه‌های ابتکاری خود به دست بیاورد تا زمینه‌های فرستادن انسان به مریخ فراهم شود. در همین رابطه بریدنستین عنوان کرد ناسا سعی می‌کند تا 10 سال آینده فناوری‌های نوین استقرار انسان بر روی کره ماه را تامین کند. از این رو در آینده‌ای نزدیک انسان بر روی کره ماه مستقر می‌شود و فعالیت‌های قضایی ناسا برای سفر به مریخ نیز عملی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. بیچاره به اونایی ک میرن

  2. ایووول و درود به آژانس فضایى فوق پیشرفته ناسا (آمریکا) با آرزوى موفقیت!!!