ثبت سریع عکس در توییتر

امکان دسترسی سریع به دوربین درون برنامه‌ای توییتر فراهم شد

دوربین درون برنامه‌ای توییتر به تازگی به‌روزرسانی شده است. به لطف قابلیت‌های تازه افزوده شده، امکان ثبت سریع عکس در توییتر و سپس اشتراک‌گذاری آن، به سادگی میسر خواهد شد.

توییتر اکنون به کاربران اجازه می‌دهد در زمان قرار داشتن داخل اپلیکیشن موبایل این شبکه اجتماعی، خیلی سریع به دوربین درون برنامه‌ای دسترسی پیدا کرده و به ضبط ویدیو یا ثبت عکس بپردازند. برای باز کردن دوربین درون برنامه‌ای توییتر از این پس، کافی است یک مرتبه انگشتتان را روی نمایشگر بکشید. آپدیت جدید فقط امکان ثبت سریع عکس در توییتر را فراهم نکرده و قابلیت ارسال ویدیوی لایو به صورت آنی و سریع نیز فراهم شده است.

برخلاف اینستاگرام، که یک شبکه اجتماعی مبتنی بر فایل‌های رسانه‌ای مخصوصا تصاویر است، توییتر، بر پایه متن بنا شده است. البته همانطور که در اینستاگرام می‌توان در کنار تصویر، متن نیز اضافه کرد، در اینحا نیز امکان افزودن تصویر به پست وجود دارد. با وجود منحصربه‌فرد بودن توییتر، پیشرفت چشم‌گیر اینستاگرام و اسنپ چت طی سال‌های اخیر، آن را مجبور به تغییر و افزودن چند قابلیت جدید کرده است. میسر شدن امکان ثبت سریع عکس در توییتر و سپس اشتراک‌گذاری آن، یکی از همین قابلیت‌های جدید است.

نحوه استفاده از دوربین درون برنامه‌ای توییتر

به منظور باز کردن و سپس ثبت سریع عکس در توییتر کافی است یک مرتبه انگشت خود را روی صفحه به سمت چپ بکشید. سپس خواهید توانست بلافاصله تصویری ثبت یا ویدیویی ضبط کنید و آن را در کنار یک متن، به سرعت اشتراک‌گذاری کنید.

دو گزینه Capture و Live در این بخش وجود دارند. Capture به کاربر اجازه می‌دهد به وسیله لمس شاتر روی نمایشگر، تصویری از منظره رو به روی دوربین ثبت کند یا به وسیله نگه داشتن شاتر مجازی برای چند ثانیه، به فیلم برداری بپردازد. گزینه Live شبیه به نمونه آن در اینستاگرام، به کاربر اجازه خواهد داد ویدیویی را به صورت زنده برای دنبال‌کنندگان خود پخش کند. علاوه بر امکان ثبت سریع عکس در توییتر بعد از دریافت آپدیت جدید، امکان جابه‌جا شدن بین دوربین عقب و دوربین جلو و همچنین خاموش یا روشن کردن فلاش ال ای دی به سادگی امکان‌پذیر خواهد شد.

بعد از گرفتن ویدیو یا عکس به وسیله دوربین درون برنامه‌ای توییتر می‌توانید متنی به آن اضافه کرده یا موقعیت جغرافیایی را مشخص کنید. سپس با یک لمس، توییتی شامل فایل چند رسانه‌ای به ثبت رسیده منتشر خواهد شد. توییتر، تگ‌هایی را به شما پیشنهاد خواهد داد تا به وسیله آن‌ها، عکس یا ویدیوی منتشر شده بهتر توسط مخاطبان سرتاسر دنیا دیده شود.

البته امکان دسترسی سریع به دوربین درون برنامه‌ای توییتر زمانی کاربردی خواهد بود که بخواهید به شکار لحظه‌ها بپردازید یا به صورت آنی، بعد از ثبت تصویر یا ضبط ویدیو، آن را در قالب یک توییت منتشر خواهید.

اگر فایل چند رسانه‌ای را پیشتر به ثبت رسانده‌اید، کافی است پایین جعبه متن توییت، روی آیکون تصویر ضربه زده و بعد از وارد شدن به گالری، فایل مورد نظر را انتخاب کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. هنوز ابدیت نکردم