طرح دوشنبه سوری همراه اول

در طرح دوشنبه سوری همراه اول 100 گیگابایت اینترنت رایگان جایزه بگیرید

همراه اول برای افزایش رضایت مشتریان، در آخرین دوشنبه هر ماه برای مشترکان خود جوایز ویژه‌ای را در نظر می‌گیرد. در همین راستا در آخرین دوشنبه اسفند 97 مشترکان می‌توانند در طرح دوشنبه سوری همراه اول 100 گیگابایت اینترنت رایگان جایزه بگیرند.

اپراتور همراه اول برای افزایش رضایت مشتریان خود هدایایی را در قالب طرح دوشنبه سوری به تمامی مشتریان خود اختصاص داده است. نخستین دوره این طرح در 24 دی ماه برگزار شد و سومین دوره آن نیز در 27 اسفند برگزار می‌شود. مشترکان همراه اول می‌توانند برای آگاهی از جزئیات بیشتر این طرح به پرتال اینترنتی اپراتور اول مراجعه کنند.

نحوه شرکت در طرح دوشنبه سوری همراه اول

تمامی مشترکان همراه اول می‌توانند برای بهره‌مندی از بسته های اینترنت رایگان یک روزه در پایان دوشنبه هر ماه با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 100 ستاره 54 مربع #54*100* در این طرح شرکت کنند و به صورت تصادفی جایزه دریافت کنند. سومین طرح دوشنبه سوری همراه اول در تاریخ 27 اسفند 97 برگزار می‌شود و مشترکان می‌توانند از بسته‌های دیتا یک تا 100 گیگابایت یک روزه (5 صبح تا 17 عصر) بهره‌مند شوند. گفتنی است تمامی مشترکان از ساعت 00:00 روز دوشنبه 27 اسفند تا ساعت 23:59 همان روز فرصت دارند تا در این طرح شرکت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. چطوری کار نمیکنه دوشنبه سوری

  2. وای چرا اینقدر اینا دست و دل بازن

  3. با این طرحای مسخرهشون

  4. زیادشون نشه حداقل یه روز کامل میدادن