فروش گوشی موبایل

فروش گوشی موبایل در بازار 50 درصد کاهش پیدا کرد

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی گفت فروش گوشی موبایل در بازار به نصف رسیده و به دلیل افزایش قیمت دلار و کاهش قدرت خرید مردم، بازار موبایل کم‌رونق شده است.

مهدی محبی، رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی و تلفن همراه در خصوص آخرین وضعیت بازار گوشی موبایل در آستانه سال جدید عنوان کرد به دلیل افزایش نرخ ارز، بسیاری از مردم برای خرید گوشی موبایل رغبتی ندارند. در واقع میزان موفقیت بازار موبایل با شرایط اقتصادی کشور ارتباط مستقیمی دارد، اما مدتی است قیمت دلار به میزان زیادی افزایش پیدا کرده است و به همین دلیل بازار تلفن همراه نسبت به سال گذشته کم رونق شده است.

نصف شدن فروش گوشی موبایل 

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی و تلفن همراه در ادامه عنوان کرد در شرایط فعلی اقتصادی میزان قدرت خرید مردم کاهش پیدا کرده و به همین دلیل آمارها نشان می‌دهند که فروش گوشی موبایل نسبت به سال گذشته نصف شده است. این مقام مسئول افزود البته در حال حاضر در بازار موبایل شاهد ثبات قیمت و آرامش نسبی هستیم. همچنین قیمت گوشی های موبایل نسبت به زمانی که قیمت دلار با نوسان شدیدی مواجه بود، متعادل است و انتظار داریم در روزهای آتی شاهد افزایش رونق بازار باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. کجا ارزون شده هی وعده وعده