هدست Redmi AirDots

هدست Redmi AirDots با امکانات مناسب و قیمت رقابتی معرفی شد

چند ماه پیش شیائومی از اولین هدست بی‌سیم خود رونمایی کرد، اما به تازگی این کمپانی هدست Redmi AirDots خود را معرفی کرده که با قیمت رقابتی خود حتی برای سایر محصولات چینی‌ها خط و نشان می‌کشد.

هدست Redmi AirDots اولین ایرباد تحت برند شیائومی محسوب می‌شود که به تازگی معرفی شده و از لحاظ امکانات، چیزی از سایر هدست‌های شیائومی کم ندارد. این هدست تنها 15 دلار قیمت دارد، یعنی با پرداخت نیمی از بهای هدست Xiaomi AirDots می‌توانید صاحب Redmi AirDots شوید که همان امکانات نسخه گران‌تر را روی خود دارد.

این ایرباد با استفاده از نسخه پنجم بلوتوث و درایورهای 7.2 میلی‌متری عرضه می‌شود. همچنین چینی‌ها در آن یک DSP تعبیه کرده‌اند تا نویزهای محیطی را هنگام استفاده از هدست Redmi AirDots حذف کند. هنوز مشخص نیست که این ویژگی مختص زمان مکالمه خواهد بود یا حتی هنگام گوش دادن به موسیقی نیز از شر نویزها خلاص خواهیم شد.

 

هدست Redmi AirDots

گرچه ظاهر Redmi AirDots ساده به نظر می‌رسد اما طراحی آن هوشمندانه صورت گرفته و با دو بار تپ کردن روی ایرباد می‌توان از دستیار صوتی استفاده کرد. این هدست با دستیار صوتی Siri در آیفون و Google Assistant در اندروید نیز سازگاری کامل دارد.

هدست Redmi AirDots

هر کدام از گوشی‌های هدست Redmi AirDots با یک بار شارژ می‌توانند تا 4 ساعت کارایی داشته باشند. در صورتی که پک شارژر آن را نیز به همراه داشته باشید می‌توانید تا 8 ساعت دیگر نیز به موسیقی گوش دهید یا به مکالمه بپردازید. هر گوشی هدست یک باتری 40 میلی آمپری در خود جای داده که عرض یک ساعت و نیم کاملا شارژ می‌شود. باتری کیس شارژر هدست نیز 300 میلی آمپر ظرفیت داشته که برای شارژ کامل آن باید دو ساعت زمان صرف کنید. خوشبختانه هدست Redmi AirDots وزن بسیار کمی دارد و هر کدام از گوشی‌هایش تنها 4.1 گرم وزن دارند که سبب راحتی در حمل آن می‌شود و بدون اینکه احساس کنید چیز سنگینی در جیبتان قرار گرفته، آن را به هرجایی ببرید.

هدست Redmi AirDots

هدست Redmi AirDots از نهم آپریل (20 فروردین سال آتی) در چین به فروش خواهد رسید و کاربران می‌توانند از طریق فروشگاه اینترنتی شیائومی هدست خود را سفارش دهند. Redmi AirDots تنها در رنگ مشکی به فروش خواهد رسید، اما اگر به رنگ سفید علاقه دارید باید نگاهی به Xiaomi AirDots Youth Edition بیاندازید که البته برای خرید آن باید بودجه بیشتری صرف کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*