گوشی گلکسی ای 60

گوشی گلکسی ای 60 در یک ویدیو نمایش داده شد

گوشی گلکسی ای 60 در یک ویدیو جدید نمایش داده شد. اینطور که پیداست، گوشی Galaxy A60 دارای دوربین عقب سه بعدی خواهد بود.

سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی های موبایل در جهان بوده و هر سال اقدام به عرضه یک سری از گوشی های هوشمند جدید می‌کند؛ تاکنون هم ما شاهد معرفی تعدادی از گوشی های هوشمند شگفت‌انگیز سامسونگ در سال جاری میلادی بوده‌ایم.

به تازگی یک ویدیو جدید در Slashleaks ظاهر شد و به نظر می‌رسد که گوشی گلکسی ای 60 را نشان می‌دهد که به عنوان گلکسی ای 8 اس لایت هم شناخته می‌شود. از نظر طراحی می‌توان گفت که این دستگاه مشابه گلکسی ای 8 اس (Galaxy A8s) است، اما قطر حفره روی صفحه نمایش آن به طور قابل توجهی همانند گوشی آنر وی 20 (Honor V20)، کوچک‌تر شده است.

این ویدیو جدید با مشخصات پیش‌فرض قبلی در تضاد است، اما حداقل وجود سنسور دوربین سلفی درون حفره صفحه نمایش را تایید می‌کند، همچنین انتظار می‌رود گوشی گلکسی ای 60 دارای سنسور اثر انگشت روی صفحه نمایش و دوربین عقب سه بعدی باشد.

گوشی گلکسی ای 60

اخیرا گوشی گلکسی ای 60 در Geekbench ظاهر شده و به احتمال زیاد دارای تراشه کوالکام اسنپدراگون 675 و 6 گیگابایت رم خواهد بود، همچنین سیستم عامل اندروید 9 پای را اجرا می‌کند و قدرت خود را از باتری 3500 میلی‌آمپری دریافت خواهد کرد. انتظار می‌رود این دستگاه در نیمه نخست سال جاری میلادی در چین عرضه شود.