اوپو اف ۱۱ پرو

موتور دوربین سلفی پاپ آپ اوپو اف ۱۱ پرو با ۱۰۰ بار استفاده در روز تا شش سال عمر می‌کند

شرکت اوپو می‌گوید موتور دوربین سلفی پاپ آپ اوپو اف ۱۱ پرو (Oppo F11 Pro) که بسیاری از کاربران نگران دوام آن بودند بسیار مستحکم است. شما اگر هر روز ۱۰۰ بار از آن استفاده کنید٬ می‌تواند تا شش سال دوام بیاورد!

دوربین‌های پاپ آپ را این روزها بیش از هر گوشی٬ در گوشی‌های دو کمپانی اوپو و ویوو می‌بینیم٬ اما از آنجایی که آن‌ها هنوز تازگی دارند٬ شاید کاربران نگران استحکام و دوام این دوربین‌ها باشند. اوپو می‌گوید نباید در مورد دوربین سلفی پاپ آپ گوشی اوپو اف ۱۱ پرو باشید٬ چرا که با ۱۰۰ بار استفاده از آن در روز٬ می‌تواند تا ۶ سال دوام بیاورد.

این بدان معناست که حتی اگر در روز صدها عکس سلفی بخواهید بگیرید هم گوشی اوپو اف ۱۱ پرو با دوربین پاپ آپ خود می‌تواند جواب نیازهای شما را بدهد٬ در حالی که نگران عمر آن نباشید. حال اگر از اسکنر اثر انگشت روی قاب پشتی به جای فناوری تشخیص چهره استفاده کنید٬ عمر این ماژول دوربین حتی بیشتر از این هم خواهد بود.

صدای کم فعالسازی دوربین سلفی اوپو اف ۱۱ پرو

حساب کاربری رسمی اوپو در توییتر ویدیویی را منتشر کرده که در آن به مقایسه‌ی صدای فعال شدن دوربین پاپ آپ گوشی Oppo F11 Pro با سایر صداهایی که در زندگی روزمره می‌شنویم پرداخته است. بر اساس آنچه در این ویدیو می‌شنویم٬ هنگامی که شما دوربین سلفی پاپ آپ این گوشی را فراخوانی می‌کنید صدای بسیار کمی به گوشی می‌رسد که می‌تواند به یکی از نقاط قوت این دیوایس تبدیل شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*