هواوی P30 Pro

ویدیویی از هواوی P30 Pro ، یک هفته مانده به رونمایی رسمی لو رفت

هواوی پی 30 پرو (Huawei P30 pro) نام یکی از پرچمداران بعدی هواوی است. به تازگی هواوی P30 Pro را در یک ویدیو در دنیای واقعی رویت کرده‌ایم.

نخستین پرچمداران هواوی در هر سال از سری P معرفی می‌شوند. امسال هواوی پی 30 و هواوی پی 30 پرو در روز بیست و ششم مارس (ششم فروردین) به صورت رسمی رونمایی خواهند شد. تا امروز چندین تصویر و رندر از این دو گوشی مشاهده کرده‌ایم، اما هیچ کدام به اندازه مشاهده یک ویدیو از هواوی P30 Pro در دنیای واقعی،‌ ما را خوشحال نکرد!

این ویدیو توسط وب سایت یونانی TechBlog.gr رویت و منتشر شد. درون آن، شاهد کاربری هستیم که با استفاده از اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر هواوی پی 30 پرو، چندین مرتبه قفل دستگاه را باز و بسته می‌کند. گفته می‌شود این ویدیو در یک کارخانه سازنده محافظ‌های نمایشگر به ثبت رسیده است و کاربر درون ویدیو، در حال آزمایش امکان یا عدم امکان استفاده از اسکنر اثر انگشت حین قرار دادن محافظ روی نمایشگر است.

ویدیوی هواوی P30 Pro در دنیای واقعی

با در نظر گرفتن اخباری که نمایشگر هواوی پی 30 پرو را همانند مدل پرو سری Mate سال گذشته، دارای انحنا خطاب کرده‌اند، توانستیم در ویدیو جدید این گوشی را از مدل پایه تشخیص بدهیم. البته بعید نیست هواوی تصمیم گرفته باشد امسال هر دو مدل سری P را به چنین صفحه نمایشی مجهز کند. با وجود انحنای اطراف نمایشگر هر دو مدل، اصلی‌ترین تفاوت پنل جلویی هواوی P30 Pro و هواوی Mate 20 Pro، استفاده از بریدگی بالای نمایشگر کم‌عرض (واتر دراپ) محسوب می‌شود.

به جز پی بردن به سرعت و توان بالای اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر هواوی پی 30 پرو، از ویدیوی بالا نتیجه دیگری نمی‌توان درباره ویژگی‌های این گوشی هوشمند گرفت. پیشتر انتظار داشتیم این اسکنر، همچون نمونه به کار رفته در هواوی میت 20 پرو، از نوع اپتیکال باشد، اما با توجه به سرعت بالای آن بر اساس ویدیوی تازه منتشر شده، احتمالا هواوی نیز همچون سامسونگ، در پرچمداران جدید خود از اسکنر اثر انگشت روی صفحه نمایش اولتراسونیک بهره خواهد گرفت.

وب سایت TechBlog.gr علاوه بر ویدیوی بالا، تصویری منتسب به هواوی پی 30 نیز منتشر کرد. این گوشی فاقد نمایشگر منحنی است، اما نحوه طراحی ناچ استایل آن با هواوی پی 30 پرو تفاوتی ندارد.

هواوی P30 Pro

دو گوشی هواوی P30 و هواوی P30 Pro تا یک هفته دیگر رونمایی خواهند شد. سال گذشته هواوی P20 Pro به وسیله ارائه اولین دوربین موبایل سه گانه دنیا با توانایی ثبت تصاویر 40 مگاپیکسلی، دنیای فناوری را تکان داد. باید ببینیم هواوی پی 30 پرو امسال چه قابلیت‌های منحصربه‌فردی در چنته دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*