بررسی ویدیویی گوشی Doogee S90 در گجت تی وی

بررسی ویدیویی گوشی ماژولار دوجی S90 ؛ اسمارت فون جیمز باند اینجاست!

بررسی ویدیویی گوشی دوجی اس ۹۰ (Doogee S90) را برای آن دسته از کاربرانی آماده کرده‌ایم که به دنبال یک اسمارت فون خاص با طراحی ماژولار و ویژگی‌ های منحصر به فرد هستند. امکانات و مشخصات جالب این گوشی قطعا به درد ماجراجویان و افراد طالب هیجان می‌خورد.

کمپانی سازنده گوشی دو جی اس 90 را چندی پیش در قالب یک پروژه داخل وب‌سایت کیک استارتر معرفی کرد تا سرمایه‌ی مورد نیاز برای تولید آن از سوی کاربران تامین شود. به دلیل برخورداری از یک طراحی ویژه و امکان اضافه کردن قابلیت‌های بیشتر با استفاده از ماژول‌های جانبی، کاربران زیادی از این طرح استقبال کردند و سرمایه‌ی جذب شده برای دوجی S90 خیلی زود توانست از هدف تعیین شده فراتر برود. بدنه‌ی این گوشی از استانداردهای نظامی برای مقاومت در شرایط سخت برخوردار است و چه در سرمای کشنده و چه در محیط‌های مرطوب و درون آب می‌توانید از آن استفاده کنید، بدون این که آسیبی به قطعات دیوایس وارد شود.

پس اگر شما هم می‌خواهید با امکانات این گوشی ماژولار چینی به طور کامل آشنا شوید و از طرفداران گوشی‌ های جان‌سخت محسوب می‌شوید، ویدیوی بررسی دوجی اس ۹۰ در گجت تی وی را از دست ندهید:

بررسی ویدیویی گوشی دوجی S90 با طراحی ماژولار