انرجایزر پاور مکس P18K Pop

گوشی انرجایزر پاور مکس P18K Pop را بخرید و از شارژر بی‌نیاز شوید!

حدود یک ماه پس از معرفی گوشی انرجایزر پاور مکس P18K Pop ، امکان خریداری آن فراهم شده است. مدل پی ۱۸ کی پاپ از سری محصولات Energizer Power Max، بزرگ‌ترین باتری را در بین گوشی های هوشمند دارد و می‌تواند تا چندین روز بدون نیاز به شارژ کار کند.

این گوشی هوشمند از طریق وب‌سایت Indiegogo و در قالب یک پروژه سرمایه‌گذاری جمعی قابل خریداری است. دویست نفر نخستی که از این پروژه حمایت مالی می‌کنند، می‌توانند با استفاده از یک تخفیف 21 درصدی و پرداخت 549 دلار، صاحب دستگاه شوند. پس از آن، خرید انرجایزر پاور مکس P18K Pop مستلزم پرداخت 599 دلار خواهد بود.

هدف‌گذاری کمپانی سازنده، تحویل دستگاه‌های فروخته شده به مشتریان در ماه اکتبر 2019 است؛ اما شاید به علت بروز مشکلاتی در روند تولید و دریافت تاییدیه‌های لازم، کمی تاخیر ایجاد شود.

وجه تمایز انرجایزر پاور مکس پی 18 کی پاپ با سایر گوشی های هوشمند، وجود یک باتری غول‌پیکر 18000 میلی‌آمپر ساعتی در آن است که پخش بدون وقفه‌ی موسیقی به مدت چهار روز، پخش ویدیو به مدت دو روز و روشن ماندن دستگاه در حالت آماده به کار به مدت 50 روز را امکان‌پذیر می‌کند. پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 18 واتی، دیگر ویژگی مهم آن محسوب می‌شود.

این گوشی هوشمند در مجموع پنج دوربین هم دارد؛ سه دوربین در پشت (2+5+12 مگاپیکسل) و دو تا هم در جلو (2+16 مگاپیکسل) که از لبه بالایی دستگاه بیرون می‌آیند. بنابراین بهره‌مندی از دوربین سلفی دوگانه با مکانیسم پاپ آپ را هم باید یکی از ویژگی‌های نوبرانه‌ی انرجایزر پاور مکس P18K Pop بدانیم.

سایر مشخصات دستگاه شامل نمایشگر 6.2 اینچی بدون ناچ با وضوح فول اچ دی پلاس، تراشه هلیو P70 مدیاتک، 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*