دوربین هواوی پی ۳۰

توانایی دوربین هواوی پی ۳۰ در یک تیزر ویدیویی به نمایش درآمد

هواوی در یک ویدیوی کوتاه، توانایی دوربین پرچمداران سری پی 30 (Huawei P30) برای عکاسی در محیط‌های تاریک را به رخ کشید. دوربین هواوی پی ۳۰ می‌تواند حتی در شب نیز تصاویری را با جزئیات بالا ثبت کند و به قول مدیرعامل کمپانی، روشنی‌بخش زیبایی شب است.

دو پرچمدارِ در راهِ هواوی، از یکی دو ماه قبل سرخط بسیاری از اخبار دنیای موبایل را به خود اختصاص دادند. مشخصات و طراحی هواوی پی 30 و پی 30 پرو  در این مدت، موضوع افشاگری‌های بسیاری قرار گرفته است. کمپانی چینی هم هر از گاهی در شبکه اجتماعی ویبو، به یکی از قابلیت‌های جدید این گوشی ها اشاره می‌کند. حالا که به روز ششم فرودین و برگزاری مراسم رونمایی نزدیک شده‌ایم، توانایی دوربین هواوی پی ۳۰ برای عکاسی شبانه را با انتشار یک تیزر ویدیویی، برجسته کرده است.

دوربین هواوی پی ۳۰

ماژول دوربین هواوی پی ۳۰ پرو، چهارگانه و برخوردار از یک دوربین 40 مگاپیکسلی f/1.6، یک دوربین 20 مگاپیکسلی زاویه باز، یک دوربین 8 مگاپیکسلی با قدرت زوم 10 برابر و یک سنسور ToF است. ماژول دوربین هواوی پی ۳۰ اندکی تفاوت دارد و سنسور ToF هم در آن وجود ندارد؛ اما کاربران هر دو گوشی برای ثبت تصاویر سلفی، می‌توانند روی یک دوربین 32 مگاپیکسلی حساب کنند.

پیش از این هم هواوی روی قابلیت Super Bright این پرچمداران که باعث بهبود کیفیت عکاسی در شب می‌شود، مانور داده بود. رندرهای جدید نیز مولفه‌های طراحی، نمایشگر اولد و رنگ‌های گرادیانی آن‌ها را آشکار کرده‌اند و مشخص شده است که این دو گوشی هوشمند برای پشتیبانی از شارژ وایرلس، پنل عقب شیشه‌ای خواهند داشت.

از دیگر مشخصات افشا شده‌ی آن‌ها، باید به تراشه هشت هسته‌ای کایرین 980 با سرعت کلاک 2.6 گیگاهرتز اشاره کنیم. تازه‌ترین چیپست هواوی دارای NPU دوگانه (واحد پردازش عصبی)، هوش مصنوعی ارتقا یافته و پردازنده گرافیکی Mali G76 است تا عملکرد قوی‌تری داشته باشد.

این دو پرچمدار مجهز به حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای و برخوردار از استاندارد IP68 (ضد آب و گرد و غبار) خواهند بود. حتی جک 3.5 میلی‌متری هدفون هم در هواوی P30 حفظ شده؛ اما P30 Pro فاقد آن است. سایز صفحه نمایش آن‌ها نیز باید به ترتیب 6.1 و 6.5 اینچ باشد.

تبلیغ دوربین هواوی پی ۳۰

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*