گوشی هواوی انجوی 9 اس

گوشی هواوی انجوی 9 اس با دوربین سه‌گانه و باتری 3400 میلی‌آمپری در راه است

گوشی هواوی انجوی 9 اس – Huawei Enjoy 9S به زودی و در تاریخ 25 مارس معرفی خواهد شد. گوشی جدید هواوی دارای امکاناتی همانند دوربین سه‌گانه بوده و دارای باتری 3400 میلی‌آمپری است.

دو هفته قبل، اطلاعاتی درباره معرفی گوشی هواوی انجوی 9 اس با صفحه نمایش 6.21 اینچ و دوربین سه‌گانه شنیدیم، اما هم اکنون اطلاعات بیشتری از گوشی به همراه تصاویر آن نشان داده شده است.

اینطور که از تصاویر پیداست، این دستگاه دارای یک نمایشگر با ناچ قطره ای و حاشیه کم اطراف خواهد بود. گوشی جدید هواوی در قسمت ناچ دارای سنسور سلفی 8 مگاپیکسل است، همچنین صفحه نمایش این دستگاه با وضوح 1080×2340 پیکسل خواهد بود.

دوربین سه‌گانه گوشی انجوی 9 اس با سنسورهای 24 + 16 + 2 مگاپیکسل به صورت عمودی تعبیه شده و عبارت AI Camera هم در زیر آن نقش بسته است؛ سنسور 16 مگاپیکسلی با لنز واید بوده و سنسور 2 مگاپیکسل هم برای سنجش عمق مورد استفاده قرار خواهد گرفت، همچنین یک حسگر اثر انگشت هم در بخش عقب قرار دارد.

بر اساس مشخصات اعلام شده، گوشی Huawei Enjoy 9S مجهز به چیپست کایرین 710 و 4 گیگابایت رم است. این دستگاه رابط کاربری EMUI 9.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید پای را اجرا خواهد کرد و دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی است.

گوشی هواوی انجوی 9 اس حداقل در چهار رنگ مختلف عرضه می‌شود که یکی از آن‌ها دارای طراحی gradient خواهد بود، همچنین از باتری 3400 میلی‌آمپری برخوردار است، اما مشخص نیست که از کدام پورت microUSB یا USB-C برای شارژ شدن استفاده می‌شود. اینطور که پیداست، پورت USB در قسمت پایین دستگاه قرار دارد و در سمت چپ آن هم شاهد جک هدفون 3.5 میلی‌متری خواهیم بود، احتمالا بلندگو هم در سمت راست قرار دارد.

گوشی انجوی 9 اس در تاریخ 25 مارس (5 فروردین) و در طول یک رویداد در کشور چین معرفی خواهد شد، دقیقا یک روز قبل از آن که گوشی های سری P30 توسط هواوی در پاریس معرفی شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ی کم بیش تر از هواوی انتظار میره