تاریخ انتشار بازی کنترل (Control) اثر جدید سازندگان مکس پین مشخص شد

تاریخ انتشار بازی کنترل (Control)، اثر شوتر علمی تخیلی جدید استودیوی رمدی (Remedy) به صورت تصادفی آشکار شد و حالا رسما تایید شده است.

در حالی که رمدی تاریخ انتشار بازی کنترل را اعلام نکرده و فقط از عرضه آن در فصل تابستون خبر داده بود، ویندوز استور به صورت تصادفی آن را فاش کرد. این تاریخ ممکن بود غلط باشد اما سایت گیم اینفورمر در تماس با رمدی از درست بودن آن اطمینان حاصل کرده است.

تاریخ انتشار بازی کنترل

تاریخ انتشار بازی کنترل – Control

بازی کنترل در تاریخ 27 آگوست 2019 (5 شهریور 1398) برای رایانه‌ های شخصی و کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

با اینکه تنها چند ماه تا عرضه بازی باقی مانده اما هنوز اطلاعات دقیق و کاملی از آن در دست نیست. مدتی پیش یک بخش از گیم پلی بازی که استفاده آن از تکنولوژی‌های انویدیا را نشان می‌داد منتشر شد اما هنوز نمی‌دانیم که بازی دقیقا در چه موردی است.

استودیوی رمدی که سری بازی مکس پین و همچنین آلن ویک (Alan Wake) را در کارنامه دارد، با بازی قبلی‌اش، Quantum Break نتوانست در حد انتظار ظاهر شود. با این حال، کوانتوم برک توانست به پرفروش‌ترین بازی جدید ایکس باکس وان تبدیل شود. اما این‌ بار آن‌ها تصمیم گرفته‌اند تا بازی جدیدشان را از حالت انحصاری خارج کرده و برای پلی استیشن 4 هم منتشر کنند که اتفاق خوبی برای بازی‌دوستان است. این بازی که در کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 سال 2018 رونمایی شد، اولین بار از زمان انتشار مکس پین 2 در سال 2003 است که استودیوی رمدی را به پلتفرم سونی بازمی‌گرداند.

ناگفته نماند که سم لیک (Sam Lake)، مرد اول استودیوی رمدی تنها در نقش نویسنده در این پروژه حضور دارد. به زودی اطلاعات و ویدیوهای تازه‌ای از بازی منتشر خواهد شد که آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. مکس پین توی زمان خودش عالی بود لامصب