سامسونگ گلکسی A90

سامسونگ گلکسی A90 فاقد ناچ یا بریدگی روی نمایشگر خواهد بود

نمایشگر سامسونگ گلکسی ای 90 (Samsung Galaxy A90) فاقد هر گونه ناچ یا حفره روی نمایشگر خواهد بود. به این ترتیب، سامسونگ گلکسی A90 را می‌توان مجهز به صفحه نمایشی کاملا مسطح دانست.

سامسونگ هرگز به طراحی ناچ استایل روی نیاورد و آن جایی که مجبور شد به منظور افزایش نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه دستگاه‌هایش کاری کند، از راهکاری متفاوت از دیگر شرکت‌ها بهره برد. استفاده از حفره روی نمایشگر،‌ ایده‌ای بسیار جالب است، اما چه می‌شد اگر می‌توانستیم صفحه نمایشی فاقد هر گونه ضایعه روی آن داشته باشیم؟

به تازگی، در یک پست وب سایت سامسونگ در اندونزی، به مزیت‌های نمایشگر Infinity Screen بدون هر گونه قسمت اضافی روی آن اشاره شده است. در این مطلب حتی نام یک محصول که برای نخستین مرتبه از چنین نمایشگری استفاده خواهد کرد، آورده شده است. طبق آن، سامسونگ گلکسی A90 به نمایشگری فاقد ناچ یا حفره مجهز خواهد شد.

پیشتر نیز شنیده بودیم سامسونگ گلکسی A90 نخستین گوشی مجهز به دوربین سلفی پاپ آپی خواهد بود. قرار است در روز دهم آوریل (بیست و یکم فروردین)، رویدادی با تمرکز روی محصولات جدید سری A سامسونگ برگزار شود. بر اساس پیش‌بینی‌ها، سامسونگ گلکسی A90 ستاره این رویداد خواهد بود.

سامسونگ گلکسی ای

تصویری که در کنار مطلب تازه منتشر شده قرار گرفته، بدون شک متعلق به یکی دیگر از محصولات پیش روی سری A است، چرا که در بالای نمایشگر آن، یک بریدگی واتر دراپ وجود دارد.