گوشی گلکسی A90

جزئیات بیشتری از گوشی گلکسی A90 سامسونگ به بیرون درز کرد

در فاصله‌ی کمتر از ۱ ماه مانده به رونمایی رسمی٬ جزئیات بیشتری از گوشی گلکسی A90 سامسونگ به بیرون درز کرده است. ما حالا علاوه بر طراحی این گوشی٬ از ظرفیت باتری پرچمدار اقتصادی سامسونگ نیز مطلع خواهیم بود.

سامسونگ موبایل تایید کرده است که دهم آوریل (۲۱ فروردین) میزبان یک رویداد خبری است و در حالی که جزئیات این رویداد هنوز به طور کامل مشخص نیست٬ به نظر می‌رسد ما می‌توانیم با گوشی گلکسی A90 سامسونگ از نزدیک ملاقات کنیم. ما می‌دانیم که این دیوایس یک پرچمدار اقتصادی از سوی سامسونگ است که با کنار زدن نمایشگرهای نوع U و V این شرکت٬ یک نمایشگر تمام صفحه به همراه دوربین سلفی پاپ آپ در فریم بالایی را ارائه می‌کند.

ظرفیت باتری گوشی گلکسی A90

حال در فاصله‌ی چند روزه تا رونمایی از این گوشی٬ جزئیات تازه‌ای از آن در سایت Galaxy Club منتشر شده است. این اطلاعات مربوط به مدل EB-BA905ABN است و نشان می‌دهد گلکسی ای ۹۰ سامسونگ به یک باتری با ظرفیت ۳۶۱۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود. این ظرفیت برای یک گوشی رده پایین‌تر از پرچمداران گران بازار بد نیست٬ هرچند در مقایسه با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گلکسی ای ۵۰ و ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گلکسی ای ٬۷۰ دارای ظرفیت کمتری است.

گوشی گلکسی A90

شاید این ظرفیت باتری کمتر بهایی باشد که ما باید برای استفاده از مکانیزم دوربین اسلایدی باید پرداخت کنیم. از آنجایی که این فناوری فضای داخلی بیشتری را نسبت به سایر طراحی‌ها می‌طلبد٬ حضور این باتری با ظرفیت کمتر باورپذیر است. اوایل این ماه نام گوشی گلکسی A90 سامسونگ در میان دیگر گوشی‌های متمرکز بر گیمینگ سامسونگ شامل گلکسی اس ٬۱۰ گلکسی اس ۱۰ پلاس٬ گلکسی اس ۱۰ ای٬ گلکسی نوت ۹ و همچنین دیوایس تازه معرفی شده‌ی گلکسی تب اس ۵ ای قرار گرفت. این نشان می‌دهد که عملکرد گلکسی ای ۹۰ از نظر عملکرد قابل قبول خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. بی صبرانه منتظرشم. خصوصا اگر قیمتش رقابتی باشه چون از ناچ و کلا بریدگی نمایشگر متنفرم.

  2. باتری هاش اگه اینطور باشن خیلی قوین