هواوی P30 پرو

تیزرهای تبلیغاتی جدید هواوی P30 پرو منتشر شد

هواوی پی 30 (Huawei P30) و هواوی 30 پرو (Huawei P30 Pro) به زودی رونمایی خواهند شد. پیش از رونمایی رسمی، دو تیزر تبلیغاتی ویدیویی جدید از هواوی P30 پرو منتشر شده است.

هواوی به وسیله انتشار تیزرهای تبلیغاتی جدید از هواوی پی 30 پرو، که روی قابلیت‌های دوربین این گوشی تمرکز دارند، نشان داد در پرچمدار سال 2019 سری P نیز منحصربه‌فردترین ویژگی‌ها به دوربین آن مربوط می‌شوند. نسل قبلی یعنی هواوی پی 20 پرو برای اولین مرتبه در دنیا به دوربینی سه گانه مجهز شد و قادر بود تصاویری 40 مگاپیکسلی ثبت کند. باید دید دوربین هواوی P30 پرو چه چیزهای جدیدی در چنته دارد.

امسال در پنل پشتی، روی ماژول دوربین یک سنسور ToF وجود داشته و توانایی دوربین در زمینه بزرگنمایی چند برابر شده است. اگر مطلب بررسی اولیه ال جی جی 8 تینکیو را مطالعه کرده باشید، می‌دانید افزودن سنسور ToF به ماژول دوربین چه قابلیت‌های باورنکردنی را به آن اضافه می‌کند.

این ویدیوها به دست خود هواوی در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده‌اند، به همین دلیل رسمی بوده و به طور دقیق به ویژگی‌های هواوی P30 پرو اشاره دارند.

علاوه بر این دو تیزر تبلیغاتی رسمی، به تازگی یک ویدیوی نگاه نزدیک نیز از هواوی پی 30 پرو منتشر شده است. در این ویدیو می‌توان به سرعت بالای اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر پرچمدار پیش روی هواوی پی برد. هنوز درباره نوع اسکنر اثر انگشت روی صفحه نمایش مورد استفاده توسط هواوی (اپتیکال یا اولتراسونیک) اطلاعات دقیقی در دسترس نیست، اما در هر صورت، طبق ویدیوی زیر، عملکرد سریعی دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. روی سع بعدی خیلی کلید کرده