بی وای دی e1

بی وای دی e1 ؛ یک خودروی برقی ارزان قیمت

بی وای دی BYD e1) e1) محصول جدید شرکت خودروسازی چینی BYD است. پیش‌بینی می‌شود این خودرو الکتریکی کوچک به یکی از پرفروش‌ترین محصولات بی وای دی تبدیل شود. در ادامه مشخصات و امکانات این خودرو را بررسی می‌کنیم.

این روزها خودروسازان چینی برای پیشرفت تجارت خود با شرکت‌های بزرگ جهانی همکاری می‌کنند که نتیجه آن نیز تولید محصولات جدید و پیشرفته بوده است. شرکت خودروسازی BYD که جزو خودروسازان بزرگ چین محسوب می‌شود، چند سالی است که با شرکت دایملر به صورت مستقیم و غیرمستقیم همکاری دارد و نتیجه این همکاری را می‌توان در محصولات عرضه شده این شرکت مشاهده کرد. شرکت BYD یک خودرو کوچک شهری با سیستم محرک تمام الکتریکی تولید کرده است که گسترش خانواده محصولات الکتریکی این شرکت را نشان می‌دهد. در ادامه مشخصات و امکانات خودرو برقی بی وای دی e1 را بررسی می‌کنیم.

بی وای دی e1

مشخصات بی وای دی e1

بی وای دی e1 یک خودرو الکتریکی کوچک و ارزان قیمت است که پیش‌بینی می‌شود این خودرو به یکی از محصولات پرفروش شرکت BYD تبدیل شود. این خودرو که در کلاس خودروهای کوچک قرار دارد، از لحاظ ظاهری به یکی دیگر از محصولات شرکت بی وای دی یعنی F0 شبیه است. طراحان برای افزایش میزان آیرودینامیک خودرو ورودی‌های هوا را در قسمت جلو کاهش داده‌اند.

بی وای دی e1

شرکت بی وای دی برای افزایش رضایت مشتریان قصد دارد، امکان نقاشی و انتخاب رنگ ترکیبی بدنه این خودرو را برای مشتریان فراهم کند. از امکانات این خودرو می‌توان به آنتن باله کوسه، سنسورهای پارک عقب و دوربین دید عقب اشاره کرد که بسیاری از مشتریان خودروهای شهری به آن‌ها نیاز خواهند دشت. بی وای دی e1 دارای 3465 میلی‌متر طول، 1618 میلی‌متر عرض و 1500 میلی‌متر ارتفاع است. همچنین فاصله بین دو محور آن نیز حدود 2340 میلی‌متر است. این خودرو از یک موتور مگنت دائمی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی معادل 61 اسب بخار را تولید کند. نیروی این موتور نیز توسط مجموعه باتری‌های لیتیوم منگنز تامین می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*