تاریخ و زمان پخش فصل 8 سریال گیم آف ترونز – Game of Thrones

فصل پایانی سریال Game of Thrones به‌زودی آغاز می‌شود. در این مطلب می‌توانید از تاریخ و زمان پخش فصل 8 سریال گیم آف ترونز آگاهی پیدا کنید.

زمان پخش فصل 8 سریال گیم آف ترونز نشان می‌دهد که طرفداران چیزی کمتر از یک ماه دیگر، به دنیای محبوب‌شان بازخواهند گشت. این سریال مورد انتظار پس از دو سال، برای آخرین بار روی آنتن جعبه جادویی می‌رود.

تاریخ و زمان شروع پخش فصل 8 سریال گیم آف ترونز

فصل هفتم سریال Game of Thrones در ماه آگوست 2017 به پایان رسید و فصل هشتم پخش خود را از روز یک‌شنبه 25 فروردین 1398 (14 آپریل 2019) آغاز می‌کند.

فصل نهایی گیم آف ترونز پیرامون جنگ بزرگ (The Great War) خواهد بود. وعده این اتفاق از مدت‌ها پیش چه در سریال و چه در کتاب‌ها داده شده بود و حالا که نایت کینگ (Night King) از دیوار عبور کرده، این جنگ حماسی در شرف رخ دادن است. بدون شک شاهد چند داستان فرعی نیز خواهیم بود که البته کم کم به جمع بندی می‌رسند تا در نهایت تمرکز اصلی سریال بر روی حمله نایت کینگ به وستروس قرار گیرد.

تصاویر رسمی فصل هشتم سریال Game of Thrones

بازیگر نقش جان اسنو، کیت هرینگتون گفته است که این فصل سریال، عظیم‌تر از همیشه خواهد بود. احتمال می‌رود که شاهد یک مبارزه بین اسنو و نایت کینگ هم باشیم، هرینگتون گفته است که جان اسنو یک هدف برای کشتن دارد و خواهید فهمید چه کسی است.

سریال Game of Thrones از سال 2011 که پخش خود را از شبکه HBO آغاز کرد، تاکنون توانسته به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ تبدیل شود. این سریال که موفق شده رکوردهای تلویزیونی فراوانی را جا به جا کند، برای شخصیت‌ها، داستان‌ها و پروداکشن عظیم‌اش بارها مورد تحسین منتقدان قرار گرفته و جوایز فراوانی را به خانه برده است. ناگفته نماند که پایان این سریال، کار این مجموعه را به اتمام نمی‌رساند و به زودی شاهد پخش یک سریال پیش در آمد از این دنیای بزرگ خواهیم بود.