رندرهای وان پلاس ۷

رندرهای وان پلاس ۷ را در قالب یک ویدیو تماشا کنید

وان پلاس 7 یکی از گوشی های هوشمند مورد انتظار در سال 2019 است و هرچند که تا پیش از نیمه دوم سال از راه نخواهد رسید؛ اما موضوع افشاگری‌های فراوانی قرار گرفته. حالا یک یوتیوبر با خلق ویدیویی از رندرهای وان پلاس ۷ (OnePlus 7)، چهره احتمالی آن را به نمایش گذاشته است.

شاید یکی از بارزه‌های طراحی دستگاه، دوربین سلفی پاپ آپ آن باشد. نبود این دوربین روی صفحه یا بالای آن، یکدستی و کاهش حاشیه نمایشگر را موجب خواهد شد. هرچند هنوز نمی‌توان مطمئن بود وان پلاس 7 آن‌طور که در ویدیو دیده می‌شود، چنین حاشیه‌های باریکی داشته باشد. انتظار این است که حسگر اثر انگشت دستگاه هم مانند وان پلاس 6 تی، درون صفحه نمایش تعبیه شود.

با استناد به رندرهای وان پلاس ۷ ، در پنل پشتی آن انتظار وجود یک ماژول دوربین سه‌گانه با چیدمان عمودی می‌رود. در زیر این مجموعه که ظاهرا اندکی برآمده هم هست، فلش LED را خواهیم داشت.

پیش‌تر «پیتی لائو» یکی از موسسان کمپانی چینی، اشاره کرده بود که وان پلاس 7 از شارژ وایرلس پشتیبانی نخواهد کرد؛ بنابراین وجود چنین قابلیتی در آن دور از ذهن است. در مورد سخت افزار داخلی این پرچمدار نیز، تراشه اسنپدراگون 855 و حافظه رم 8 گیگابایتی محتمل‌ترین فرضیات محسوب می‌شوند.

ویدیوی خلق شده از رندرهای وان پلاس ۷

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چه رنگای متنوعی داره